Google Merchant Center teraz umožňuje jeden kanál pre všetky krajiny

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil že teraz potrebujete iba jeden informačný kanál na odoslanie všetkých svojich produktov do služby Google Merchant Center bez ohľadu na to, koľko krajín podporujete. Predtým ste museli tlačiť informačný kanál, aby sa zobrazoval v jednej z dvoch skupín krajín, teraz vám stačí jeden informačný kanál.

Google uviedol: „Merchant Center robí zmenu, ktorá zjednoduší zobrazovanie vašich produktov vo viacerých krajinách.“ Merchant Center v súčasnosti umožňuje zobrazenie produktov v jednej z dvoch skupín krajín. Spoločnosť Google spája skupiny krajín do jedného globálneho zoznamu, čo vám umožňuje jednoduchšie zobrazovať produkty vo všetkých podporovaných krajinách, vysvetlila spoločnosť.

Napríklad výrobky z krmiva s krajinou predaja Španielska sa v minulosti mohli zobrazovať iba krajinám v skupine A (Rakúsko, Belgicko, Česko, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Turecko a Spojené kráľovstvo). Vďaka zmenám je teraz možné tieto výrobky nastaviť tak, aby sa zobrazovali v akejkoľvek krajine (nie len skupine A ako predtým), kde sú k dispozícii bezplatné záznamy alebo reklamy v Nákupoch.

(1) Ak zacieľujete na viacero krajín na úrovni informačného kanála, zjednoduší vám to používanie iba jedného informačného kanála v jednom jazyku pre všetky krajiny. Keď do svojho kanála pridáte ďalšie krajiny, zobrazí sa vám teraz celý zoznam krajín, v ktorých sa môžu vaše výrobky zobrazovať.

(2) Ak na zacielenie na ďalšie krajiny používate atribút shipping (doprava), vaše výrobky sa môžu začať zobrazovať v ďalších krajinách. Atribút shipping okrem toho, že vám umožňuje určiť náklady na dopravu na úrovni jednotlivých produktov, umožňuje tiež určiť krajiny, v ktorých sa majú jednotlivé výrobky zobrazovať. Niektorí obchodníci v súčasnosti nakonfigurovali nastavenia atribútov dopravy pre jeden alebo viac produktov, pričom uviedli, že ich chcú zobrazovať v krajinách skupiny A aj skupiny B. Ak sa to týka vašich údajov o výrobkoch, s nadchádzajúcou zmenou sa tieto výrobky začnú zobrazovať v krajinách naprieč obidve skupiny, keď predtým sa ukazovali iba v jednej zo skupín. Ak sú tieto výrobky zahrnuté v nákupnej kampani v službe Google Ads, môže to mať vplyv na návštevnosť vašej kampane. Ak nechcete, aby sa vaše výrobky zobrazovali v týchto krajinách, aktualizujte v službe Google Ads informácie o atribúte dopravy alebo geografické zacielenie.

Môžete sa dozvedieť viac o tejto zmene priamo tu.

Diskusia na fóre na Twitter.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články