Google hovorí, že neexistuje žiadny rozdiel v hodnote SEO medzi atribútmi Nofollow, UGC alebo sponzorovaných odkazov
- 30. decembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller zo spoločnosti Google potvrdil to, čo už podľa mňa povedal, že medzi tromi atribútmi odkazov nie je rozdiel v hodnote SEO. Google podporuje nofollow a tiež atribúty UGC a sponzorované odkazy. Pokiaľ ide o rozdiel v hodnote SEO, nič také neexistuje, všetky robia to isté – čo nie je odovzdávanie žiadnej hodnoty odkazu zo zdrojovej stránky.
John dostal otázku: „je spätný odkaz nofollow lepší, rovnaký alebo horší ako odkaz ugc a sponzorovaný spätný odkaz?“ John odpovedal ďalej Twitter “Nie je žiadny praktický rozdiel, pokiaľ ide o “SEO-hodnotu” pre stránku, na ktorú odkazujete.”
Neexistuje žiadny praktický rozdiel, pokiaľ ide o „SEO-hodnotu“ pre stránku, na ktorú odkazujete.
— ? John ? (@JohnMu) 29. decembra 2021
Tak prečo existujú rôzne atribúty, to je pre Google na samom konci.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024