Google Ads vylučuje umiestnenia v inteligentných nákupných kampaniach
- 29. decembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Zdá sa, že Google testuje funkciu na vylúčenie nechcených umiestnení v inteligentných nákupných kampaniach v rámci služby Google Ads. ADworld Experience to uverejnil na Twitter ale nie je jasné, či to funguje, alebo či to bol nejaký druh pošmyknutia od Googlu.
Povedali, že to „zdá sa, že je už globálne dostupné“, ale ako odpovedal Menachem Ani, povedal, že sa to nezdá správne uložiť.
Tu je snímka obrazovky tohto:
Tu je odpoveď:
V skutočnosti vám to neumožňuje uložiť nič – aspoň mne. pic.twitter.com/uSNpr6NZwK
— ???????? ??? Ⓜ️ (@MenachemAni) 20. decembra 2021
Nie je jasné, či sa to plne testuje, alebo sa niečo pokazilo v rozhraní služby Google Ads.
Ja tiež. Túto funkciu máme už nejaký čas, no zdá sa, že údaje v prehľadoch nie sú úplné?
— Christopher Bell (@crbell47) 28. decembra 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024