Google Ads v roku 2022 zruší rozšírené textové reklamy o responzívne reklamy vo vyhľadávaní
- 1. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Google oznámil včera, že 30. júna 2022 zruší podporu rozšírených textových reklám pre responzívne reklamy vo vyhľadávaní. Google uviedol, že responzívne reklamy vo vyhľadávaní budú jediným typom reklamy vo vyhľadávaní, ktorý je možné vytvárať alebo upravovať v štandardných kampaniach vo Vyhľadávacej sieti. Existujúce rozšírené textové reklamy sa zatiaľ budú naďalej zobrazovať.
Responzívne reklamy vo vyhľadávaní Google automaticky testujú rôzne kombinácie a zistia, ktoré kombinácie dosahujú najlepšie výsledky z vašich nadpisov a popisov a automaticky vám zostavia to najlepšie.
Oficiálne spustenie spoločnosti Google responzívne reklamy vo vyhľadávaní beta bol v máji 2018 s trochu neúspešným spustením v roku 2016. Potom oficiálne vyšiel z beta verzie Október 2019 a vo februári 2021 Google vyrobil responzívne reklamy vo vyhľadávaní predvolené typ kampane.
Čo sa (ne) mení
- Od 30. júna 2022 už nebudete môcť vytvárať ani upravovať rozšírené textové reklamy.
- Rozšírené textové reklamy sa budú naďalej zobrazovať a naďalej budete zobrazovať prehľady ich výkonnosti.
- Naďalej budete môcť pozastavené a obnovené rozšírené textové reklamy alebo ich v prípade potreby odstrániť.
- Spoločnosť Google dôrazne odporúča prechod na responzívne reklamy vo vyhľadávaní.
Prečo zmena
Prečo zmena? Spoločnosť Google uviedla, že „táto zmena pomôže zjednodušiť spôsob vytvárania reklám vo vyhľadávaní a uľahčí vám zvyšovanie výkonnosti pomocou našich automatizovaných nástrojov“. Pridanie „Responzívne reklamy vo vyhľadávaní vám pomôžu súťažiť v širšej škále relevantných aukcií zobrazovaním reklám, ktoré sa prispôsobia tak, aby zobrazovali správne posolstvo pre správny dopyt. To znamená, že môžete získavať prírastkové konverzie a vytvárať menej reklám – a pritom tráviť viac času strategickými iniciatívy pre vaše podnikanie “.
Google uviedol, že „inzerenti, ktorí prechádzajú z rozšírených textových reklám na responzívne reklamy vo vyhľadávaní a používajú rovnaké podklady, dosahujú v priemere o 7% viac konverzií pri podobnej cene za konverziu“.
Časová os
Pokiaľ ide o časovú os, Google uviedol, že po 30. júni 2022 už nebudete môcť vytvárať ani upravovať rozšírené textové reklamy. Vaše existujúce rozšírené textové reklamy sa však budú aj naďalej zobrazovať spolu s responzívnymi reklamami vo vyhľadávaní a naďalej sa vám budú zobrazovať prehľady ich výkonnosti. Navyše budete môcť pozastaviť a pokračovať vaše rozšírené textové reklamy alebo odstrániť v prípade potreby. Aj naďalej budete môcť vytvárať a upravovať reklamy na volanie a dynamické reklamy vo vyhľadávaní. Google odporúča, aby ste do 30. júna 2022 mali v každej reklamnej skupine vo svojich kampaniach vo Vyhľadávacej sieti aspoň jednu responzívnu reklamu vo vyhľadávaní.
Hľadať v reakcii komunity
Spýtal som sa komunity PPC, čo si o tom myslia, a povedali mi to takto:
Áno, tu som aj ja. Nie sme zničení, pretože to očividne smeruje týmto smerom. Ako už bolo povedané, existujú prípady použitia, kde sa to môže pokaziť:/ ??♂️
– Kirk Williams ? (@PPCKirk) 31. augusta 2021
Toto sa vám nepáči, ale pokiaľ neberú možnosť pripájať nadpisy/popisy v RSA, dokážeme si aspoň priblížiť kontrolu, ktorú sme mali s ETA. Istý čas existuje určitá zaujatosť voči obsluhe RSA. #ppcchat
– Tim Jensen (@timothyjjensen) 31. augusta 2021
Vďaka RSA Pinning by dokonca aj klienti s prísnymi pokynmi pre kopírovanie mali byť schopní dosiahnuť úplne rovnakú reklamu. To je samozrejme len vtedy, ak použijete presne tie isté prvky reklamy, ktoré ste urobili pre jednu reklamu na ETA, a nevyužijete všetky dostupné titulky.
– Brett Bodofsky (@BrettBodofsky) 31. augusta 2021
Súhlasíme, nie je to prekvapenie, ale radi by sme získali viac údajov, ktoré nám pomôžu vykonať správne optimalizácie jednotlivých komponentov RSA.
– Frederick Vallaeys (@siliconvallaeys) 31. augusta 2021
Čítal som nedávno niekde, že sila reklamy nie je viazaná na skóre kvality, takže skutočne nemá vplyv na výkonnosť/CZK/zobrazenia?#ppcchat
– Shaun Elley (@selley2134) 31. augusta 2021
Súhlasím! Videli sme, že to prichádza … Klienti budú musieť uhryznúť, pokiaľ ide o právne problémy. Tiež sa neteším na aktualizáciu kópie RSA pre týždenné propagačné akcie. Hádam budeme musieť upustiť od úplných aktualizácií kópie reklamy a pri častom predaji sa spoliehať na rozšírenia
– Anastasia Sorokina (@Anna_Sorok) 31. augusta 2021
Nevyhnutné, ale napriek tomu sklamanie. RSA je dobrou súčasťou akéhokoľvek portfólia Vyhľadávania, ale čo môžem povedať, mám rád možnosti.
– Mike Ryan (@mikeryanretail) 31. augusta 2021
Nie som prekvapený, ale nenávidím to. RSA pre mňa získava viac konverzií, pretože Google im poskytuje oveľa viac zobrazení. ETA majú často vyššie konverzné pomery v mojich klientskych účtoch.
– Rob Bunting (@robbunting) 31. augusta 2021
Vôbec to nie je prekvapenie. Google ich už sťažil pri vytváraní v rozhraní. Skutočným prekvapením by bolo, keby sme videli metriky interakcií a konverzií pre VŠETKY kombinácie. #ppcchat
– Matthew Umbro (@Matt_Umbro) 31. augusta 2021
To dáva inzerentovi oveľa menšiu kontrolu nad tým, ako sa jeho správa zobrazuje a v akom poradí. Vedel som, že sa to blíži, ale stále to bude bolesť. Ako uviedol Greg, stane sa z toho chaos vo farmácii a medicíne. Mám predstavu o práci, aj keď …
– JOSH B. (@jdb426) 31. augusta 2021
Áno, ak sa však ľudia na to dostatočne naštvú, možno Google tieto kecy zrazí.
cc: @adsliaison
– Sam (@DigitalSamIAm) 31. augusta 2021
Všetci sme predpokladali, že to príde. Aj keď si môžeme pripnúť titulky, nie je to také zlé.
Dynamické vkladanie kľúčových slov + širšie typy zhody + RSA = nie je kombinácia, ktorú chcete použiť. Podľa mňa príliš veľké riziko.
Štandardné textové reklamy sú pre mňa stále lepšie, keď sa pozerám na celý lievik.– Andrea Cruz (@ andreacruz92) 31. augusta 2021
Ak potrebujete použiť pripnutie, odporúčame ku každej pozícii pripnúť viacero nadpisov alebo popisov, aby sa v danej pozícii mohol zobrazovať ktorýkoľvek z nich. To vám dáva väčšiu flexibilitu pri zisťovaní, ktoré nadpisy alebo popisy majú lepšiu výkonnosť. Pripnutie nemá vplyv na skóre kvality.
– AdsLiaison (@adsliaison) 31. augusta 2021
Súhlasím, že dodacia lehota je veľmi nápomocná, ale nemôžem vziať kredit. Tím si uvedomuje dôležitosť dobrej kreatívy a napriek tomu, že teraz vidia pozitívne výsledky z RSA, chcú inzerentom zaistiť čas a nástroje, ktoré potrebujú na to, aby boli čo najúspešnejší.
– AdsLiaison (@adsliaison) 31. augusta 2021
Aby ste čo najlepšie využili svoje RSA, nájdete tu mnoho užitočných informácií vrátane tipov na premýšľanie o kombináciách diel, písanie nadpisov, používanie pripínania a ďalšie: https://t.co/xXgbbRRVzc
– AdsLiaison (@adsliaison) 31. augusta 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024