Google Ads v roku 2022 zruší rozšírené textové reklamy o responzívne reklamy vo vyhľadávaní

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil včera, že 30. júna 2022 zruší podporu rozšírených textových reklám pre responzívne reklamy vo vyhľadávaní. Google uviedol, že responzívne reklamy vo vyhľadávaní budú jediným typom reklamy vo vyhľadávaní, ktorý je možné vytvárať alebo upravovať v štandardných kampaniach vo Vyhľadávacej sieti. Existujúce rozšírené textové reklamy sa zatiaľ budú naďalej zobrazovať.

Responzívne reklamy vo vyhľadávaní Google automaticky testujú rôzne kombinácie a zistia, ktoré kombinácie dosahujú najlepšie výsledky z vašich nadpisov a popisov a automaticky vám zostavia to najlepšie.

Oficiálne spustenie spoločnosti Google responzívne reklamy vo vyhľadávaní beta bol v máji 2018 s trochu neúspešným spustením v roku 2016. Potom oficiálne vyšiel z beta verzie Október 2019 a vo februári 2021 Google vyrobil responzívne reklamy vo vyhľadávaní predvolené typ kampane.

Čo sa (ne) mení

  • Od 30. júna 2022 už nebudete môcť vytvárať ani upravovať rozšírené textové reklamy.
  • Rozšírené textové reklamy sa budú naďalej zobrazovať a naďalej budete zobrazovať prehľady ich výkonnosti.
  • Naďalej budete môcť pozastavené a obnovené rozšírené textové reklamy alebo ich v prípade potreby odstrániť.
  • Spoločnosť Google dôrazne odporúča prechod na responzívne reklamy vo vyhľadávaní.

Prečo zmena

Prečo zmena? Spoločnosť Google uviedla, že „táto zmena pomôže zjednodušiť spôsob vytvárania reklám vo vyhľadávaní a uľahčí vám zvyšovanie výkonnosti pomocou našich automatizovaných nástrojov“. Pridanie „Responzívne reklamy vo vyhľadávaní vám pomôžu súťažiť v širšej škále relevantných aukcií zobrazovaním reklám, ktoré sa prispôsobia tak, aby zobrazovali správne posolstvo pre správny dopyt. To znamená, že môžete získavať prírastkové konverzie a vytvárať menej reklám – a pritom tráviť viac času strategickými iniciatívy pre vaše podnikanie “.

Google uviedol, že „inzerenti, ktorí prechádzajú z rozšírených textových reklám na responzívne reklamy vo vyhľadávaní a používajú rovnaké podklady, dosahujú v priemere o 7% viac konverzií pri podobnej cene za konverziu“.

Časová os

Pokiaľ ide o časovú os, Google uviedol, že po 30. júni 2022 už nebudete môcť vytvárať ani upravovať rozšírené textové reklamy. Vaše existujúce rozšírené textové reklamy sa však budú aj naďalej zobrazovať spolu s responzívnymi reklamami vo vyhľadávaní a naďalej sa vám budú zobrazovať prehľady ich výkonnosti. Navyše budete môcť pozastaviť a pokračovať vaše rozšírené textové reklamy alebo odstrániť v prípade potreby. Aj naďalej budete môcť vytvárať a upravovať reklamy na volanie a dynamické reklamy vo vyhľadávaní. Google odporúča, aby ste do 30. júna 2022 mali v každej reklamnej skupine vo svojich kampaniach vo Vyhľadávacej sieti aspoň jednu responzívnu reklamu vo vyhľadávaní.

Hľadať v reakcii komunity

Spýtal som sa komunity PPC, čo si o tom myslia, a povedali mi to takto:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články