Google Ads umožňuje v prehľadoch viac vlastných stĺpcov

Žiadne komentáre

[ad_1]

Dva týždne po Ginny Marvin z Googlu sa pýtali, aké ďalšie metriky vlastných stĺpcov ktorú by ste chceli vidieť v službe Google Ads, Google oznámil pridanie štyroch nových metrík. Zahŕňajú podiel zobrazení vo Vyhľadávacej sieti, podiel zobrazení v kliknutiach, podiel zobrazení v Obsahovej sieti a všetky metriky telefonických hovorov.

Ginny uverejnila príspevok v piatok dňa Twitter „Inzerenti teraz môžu vytvárať vlastné stĺpce s podielom zobr. Vo Vyhľadávacej sieti, zdieľania s klikaním na kliknutie, zdieľania zobr. V Obsahovej sieti a so všetkými metrikami telefonických hovorov.“ Ginny tiež zdieľala, kde môžete pridať tieto metriky (kliknutím zväčšíte):

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Tu je trochu viac:

Poďte sa teda hrať s týmito metrikami!

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články