Google Ads umožňuje v prehľadoch viac vlastných stĺpcov
- 23. augusta 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Dva týždne po Ginny Marvin z Googlu sa pýtali, aké ďalšie metriky vlastných stĺpcov ktorú by ste chceli vidieť v službe Google Ads, Google oznámil pridanie štyroch nových metrík. Zahŕňajú podiel zobrazení vo Vyhľadávacej sieti, podiel zobrazení v kliknutiach, podiel zobrazení v Obsahovej sieti a všetky metriky telefonických hovorov.
Ginny uverejnila príspevok v piatok dňa Twitter „Inzerenti teraz môžu vytvárať vlastné stĺpce s podielom zobr. Vo Vyhľadávacej sieti, zdieľania s klikaním na kliknutie, zdieľania zobr. V Obsahovej sieti a so všetkými metrikami telefonických hovorov.“ Ginny tiež zdieľala, kde môžete pridať tieto metriky (kliknutím zväčšíte):
Tu je trochu viac:
Len príklad.
– AdsLiaison (@adsliaison) 20. augusta 2021
Poďte sa teda hrať s týmito metrikami!
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024