Deduplikácia Google v hlavných správach z výsledkov vyhľadávania na webe
- 19. januára 2022
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Vieme, že spoločnosť Google sa snaží o deduplikáciu pri zobrazení vybraného úryvku, aby mohla odstrániť úryvok z hlavných výsledkov na webe. Google môže v niektorých prípadoch urobiť to isté, keď je adresa URL uvedená v sekcii hlavných správ a potom sa nezobrazuje v hlavných výsledkoch na webe.
Google môže v niektorých prípadoch odstraňovať útržok výsledkov vyhľadávania na webe, keď rovnaký výsledok zobrazuje v sekcii hlavných správ vo výsledkoch vyhľadávania Google.
Povedal to Danny Sullivan z Google Twitter po sťažnosti od The Verge. Danny povedal: “Zobrazuje sa to v Top Stories, deduplikuje sa to zo zvyšku stránky. Deduplikácia môže byť často užitočná. Pri tomto hľadaní spôsobom, ktorý by mohol používateľ použiť výrazy hľadajúce riešenie namiesto neobvyklých výrazov v nadpise, ste na vrchole hlavných príbehov a deduplikácia znamená, že existuje väčšia rozmanitosť z iných publikácií. Pri podobných vyhľadávaniach sa naše systémy budú vo všeobecnosti snažiť zobraziť tie najužitočnejšie a najspoľahlivejšie informácie, aké môžu. Preto nevidíte zobrazuje sa veľa duplikátov vášho článku. Duplikáty určite existujú, ale nie je také užitočné ich zobrazovať. To vedie k vyhľadávaniam orientovaným na nadpis. Ako som už povedal, medzi autormi je to veľmi bežné. Robil som to stále , ja. Vyhľadávania v nadpisoch však zvyčajne obsahujú veľa výrazov, takže naše systémy sa presúvajú tak, aby vracali stránky, ktoré tieto výrazy obsahujú. Autori podľa neho s väčšou pravdepodobnosťou nájdu duplikáty, aj keď v prípade typických vyhľadávaní, ktoré by čitatelia robili, sú tieto ly objaviť. Naša funkcia deduplikácie sa však môže aktivovať aj pre tieto prípady, ako sa to stalo v tomto prípade. Ako som už povedal, deduplikácia môže byť užitočná. Chápeme však aj obavy, ktoré to môže vyvolať. S hlavnými príbehmi to robíme od mája minulého roka, ale prehodnotíme to, aby sme zistili, či by sme mali pokračovať alebo možno urobiť iné zmeny. Tiež to stále kontrolujem, ale verím, že táto deduplikácia je obzvlášť jedinečná v tom, že sa to deje iba s hlavnými príbehmi, ak je zobrazený jeden príbeh alebo možno len pre úplne prvý zobrazený príbeh.”
Takže vidíte, Danny to dáva ako ospravedlnenie, prečo sú vo výsledkoch webu iné publikácie a nie The Verge pre tento dotaz. Ale ako tiež vidíte, zdá sa, že vysvetľuje, že niekedy to takto nefunguje.
Deduplikácia môže byť často užitočná. Ak vykonáte toto vyhľadávanie spôsobom, ktorý by používateľ mohol použiť výrazy hľadajúce riešenie namiesto neobvyklých výrazov v nadpise, ste na vrchole hlavných príbehov a deduplikácia znamená, že existuje väčšia rozmanitosť z iných publikácií…. pic.twitter.com/638IAZLWIV
— Danny Sullivan (@dannysullivan) 18. januára 2022
Zaujímavosťou je, že sa zdá, že Google tu skutočne deduplikuje, pokiaľ ide o hlavné príbehy.
Zábavná vec, niekoľko hodín pred týmto, News SEO Barry Adams urobil celé vlákno na Twitteri na túto tému:
Toto nie je ten prípad. Dá sa to ľahko vyvrátiť; hľadajte najnovšie články uverejnené vo veľkom spravodajstve (BBC, The Guardian, NYT atď.). Vyhľadajte relevantné kľúčové slová súvisiace s daným článkom.
Je pravdepodobné, že článok uvidíte v spravodajskom boxe, ako aj v bežnom SERP. pic.twitter.com/3u7HH7jppq
— Barry Adams ? (@badams) 18. januára 2022
Takže novo publikovaný článok mal veľmi malú príležitosť zaradiť sa do bežných SERP. Môže sa zobraziť v poliach Top Stories, ale hodnotenie v bežných SERP môže trvať dni alebo týždne alebo dokonca mesiace.
Navyše, autoritatívni vydavatelia tu majú výhodu, pretože sú autoritatívni.
— Barry Adams ? (@badams) 18. januára 2022
V súhrne; na serveroch Google SERP nie je žiadny filter „novinky“. Články sa môžu zobrazovať a zobrazujú sa v hlavných správach aj v bežných SERP.
Ale často sa to nestane kvôli problémom súvisiacim s rýchlosťou, zámerom a konkurenciou.
/koniec
— Barry Adams ? (@badams) 18. januára 2022
Tak som upozornil Barryho Adamsa na tweet od Dannyho a jeho odpoveď:
Vyfarbi ma šokovane, Danny sa v niečom mýli. ?
— Barry Adams ? (@badams) 18. januára 2022
Urobil som teda niekoľko vzorových vyhľadávaní a zdá sa, že Google odstránil nedávny príbeh z tejto lokality z hlavných správ a zobrazil ju vo výsledkoch webu a zároveň odstránil tieto správy z hlavných správ z výsledkov webu. Upozornenie SER tu nie je v hlavných správach, ale je vo výsledkoch na webe a zároveň SEL a SEJ sú v hlavných správach, ale nie vo výsledkoch na webe (kliknutím zväčšíte):
Ale áno, príbeh sa zobrazuje na karte správ:
Niekedy však Google tieto hlavné správy nededuplikuje, čo je dopyt [the hidden resignation] zobrazuje príbeh Business Insider v hlavných správach v niektorých prehliadačoch dvakrát a v niektorých raz (ďakujem Glennovi Gabeovi za otázku a diskusiu so mnou):
Odstránené:
Neodstránené:
Tu je ďalší príklad od Glenna:
Ďalší dobrý príklad adresy URL zobrazenej v hlavných príbehoch, ktorá sa tiež nachádza v 10 modrých odkazoch. Ale z toho, čo Danny včera vysvetlil, je systém deduplikácie Google pre hlavné príbehy veľmi odlišný. Takže sa to nestane stále (čo dáva zmysel na základe iných dotazov). pic.twitter.com/ywiwiQnEfw
— Glenn Gabe (@glenngabe) 19. januára 2022
Nie je teda jasné, kedy a prečo by Google mohol odstrániť duplicitné zobrazenie adresy URL pri vyhľadávaní na webe, keď sa zobrazuje aj v hlavných správach. Môže to byť problém s načasovaním alebo niečo iné.
Danny Sullivan povedal: “Tiež to stále kontrolujem, ale verím, že táto deduplikácia je obzvlášť jedinečná v tom, že sa to deje iba s hlavnými príbehmi, ak je zobrazený jeden príbeh alebo možno len pre úplne prvý zobrazený príbeh.”
Tiež to stále kontrolujem, ale verím, že táto deduplikácia je jedinečná najmä v tom, že sa to deje iba s hlavnými príbehmi, ak je zobrazený jeden príbeh alebo možno len pre úplne prvý zobrazený príbeh.
— Danny Sullivan (@dannysullivan) 18. januára 2022
Dúfame, že čoskoro bude jasno.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024