Dan určite používa sprievodcu nákupom pre SEO

Žiadne komentáre

[ad_1]

V prvá časť s Danom Shureom nadviazali sme na jeho predchádzajúce rady týkajúce sa základných aktualizácií spoločnosti Google a toho, čo môžete urobiť pre zlepšenie svojho webu po základnej aktualizácii. V druhej časti hovoríme o použití sprievodcov kupujúcim vo vašej stratégii SEO.

Návody na nákup pre obsah SEO:

Dan Shure, môžete mať veľa úspechov pri vytváraní sprievodcov pre kupujúcich, čo je časť obsahu od stredného po nízky. Sprievodca kupujúcim je niekde medzi stránkou kategórie alebo blogovým príspevkom a stránkou produktu. Sprievodca kupujúcim má veľmi transakčný charakter. Sprievodcovia kupujúcimi niekedy prevyšujú viac, ako by očakával. Na svoje skoré prekvapenie povedal, že sprievodcovia kupujúcimi budú hodnotiť kľúčové slová ako spodný lievik. Musíte nájsť priestor, kde sa zmestíte do svojho sprievodcu, medzi drôtové rezačky sveta a stránku vašej kategórie, vysvetlil Dan.

Napriek tomu, že sa Google pokúša dešifrovať výsledky vyhľadávania s menším počtom výsledkov z tej istej domény, ak vaše stránky slúžia rôznym účelom a máte stránku kategórie, blogový príspevok a sprievodcu pre kupujúcich, Google môže v zozname zobraziť všetky tri kľúčové slová pre rovnakú frázu. rovnaké výsledky vyhľadávania.

Ako zostrojiť príručky pre kupujúcich:

Stránky sprievodcu kupujúcim sú koncipované s obsahom, odkazom na kategórie produktov, vaše najlepšie produkty a tiež majú na stránke miniaplikácie. Povedal, že sú hybridom medzi stránkami produktu a kategórie. Nejde len o produkty, ale aj o služby.

Príručky pre kupujúcich majú tendenciu hodnotiť kľúčové slová súvisiace s nákupom a potom stránky s kategóriami hodnotia kľúčové slová pre predaj bez toho, aby museli čokoľvek meniť. Povedal, že je to tak, že Google teraz lepšie rozumie webu a architektúre.

Tiež používatelia reagujú odlišne na tieto stránky sprievodcu kupujúcim v porovnaní so stránkami kategórií. Čo je zaujímavé, pretože povedal, že niekedy môžete mať obsah na stránke kategórie, používatelia ho nebudú čítať a je to tak, ako keby ho Google pre tento obsah neposúdil. Ak však tento obsah presuniete do blogového príspevku, Google to vyhodnotí.

Kedy viete, že potrebujete sprievodcu kupujúcim Obsah:

Dan povedal, že viete, že by ste sa mali pokúsiť vybudovať obsah sprievodcu kupujúcim, keď vaši zákazníci nakupujú, prehliadajú alebo vyhľadávajú konkrétne produkty – potom potrebujete sprievodcu kupujúcim. Povedal, že každá vertikála, v ktorej spotrebitelia robia akýkoľvek prieskum alebo sa vzdelávajú v súvislosti s tým, čo predávate, si zaslúži sprievodcu pre kupujúceho.

Pokiaľ ide o počet nákupných sprievodcov, závisí to od spoločnosti, ich produktov a od toho, či pre vás nakoniec pracujú. Pomaly si vytvorte týchto sprievodcov pre kupujúcich a urobte si čas. Majte na pamäti, že obsah týchto sprievodcov pre kupujúcich je prakticky písaný ručne.

Dan tieto optimalizované príručky pre kupujúcich pre optimalizované úryvky neoptimalizuje. Myslí si, že Google v určitom bode príležitostné úryvky odhodí. Všimol si však, že niektoré z týchto sprievodcov pre kupujúcich sa môžu zobraziť v službe Google Discover.

Viac informácií o Danovi Shureovi nájdete na Vyvíjajúce sa SEO.

Na náš kanál YouTube sa môžete prihlásiť do kliknutím sem aby vám neunikol ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že tieto vlogy budem časom aj naďalej vylepšovať. Ak chcete získať rozhovor, prosím vyplňte tento formulár s vašimi údajmi.

Diskusia na fóre na YouTube.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články