Bude Google hľadať nadýchaný obsah vo vyhľadávaní

Žiadne komentáre

[ad_1]

Minule som písal o tom, ako Google povedal, že chmýří obsah je pre vyhľadávače ťažko pochopiteľný, a preto je ťažké ho hodnotiť. Vysvetlil som, ako Google hodnotí obsah, ktorý je obklopený množstvom chmýří. Potom som však počul Johna Muellera z Google opäť hovoriť o nadbytočnom obsahu a o tom, ako by ste do svojho obsahu nemali pridávať nadbytočné množstvo.

John na tomto minulom piatkovom video stretnutí povedal, že by ste do svojho obsahu nemali pridávať chmýří. Ako jeden príklad definoval chmýří ako kopírovanie obsahu článku na Wikipédii. Tu je to, čo povedal, toto prišlo v 57:56 v tom videu:

„Neurobil by som len, že by som na tieto stránky pridal niečo podobné, ako keby som na to pridal, neviem, kópiu článku na Wikipédii o kategórii produktov a umiestnil by som to na každú stránku. Naozaj by to malo byť niečo, čo pridáva hodnotu k používateľovi. Ak tam teda prídu, uvidia, no, všeobecné informácie sú na mnohých rôznych stránkach, ale táto webová stránka obsahuje nejaké ďalšie informácie, ktoré mi ako niekomu, koho by tento produkt mohol zaujímať, pomôžu. Takže naozaj niečo jedinečné a hodnotné informácie a dodal, že je to skvelý nápad. Len vypĺňanie ďalšieho textu na stránke by som to neurobil.“

Tu je vloženie videa, môžete kliknúť na prehrať a počúvať, ako to hovorí, malo by to začať v príslušnom bode:

Potom som si všimol toto vlákno na Svet čierneho klobúka Pýtate sa, či Google zasiahne proti „nafúkanému“ obsahu?

Možno, možno Google? Možno sa toho Google chytí a teraz nás varuje, aby sme si dávali pozor, aby sme to nerobili s príliš veľkým množstvom chmýří v našom obsahu? Takže možno všetky tie nadýchané kúsky obsahu o rok už nebudú mať dobré hodnotenie? Osobne by som to rád videl, ako som povedal tu a tu, ale myslím, že čas ukáže.

Diskusia na fóre na Svet čierneho klobúka.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články