Brett Bodofsky o integrácii PPC tretích strán

Žiadne komentáre

[ad_1]

V prvej časti sme s Brettom hovorili o jeho vášeň pre platené vyhľadávanie a pomoc druhým v tomto odvetví. V druhej časti s Brettom Bodofským sme po odchode policajtov zo scény hovorili o spoločných témach integrácie PPC tretej strany. Povedal, že musíte hľadať spoločnosť s veľkým podporným tímom, to je vec číslo jedna, ktorú povedal. Zvážte tiež, aké sú možnosti platformy, aké sú cenové body a hodnota zostavenia vs. nákupu.

Brett vysvetlil, že sa nám zdá, že pri zmenách typov zhody strácame kontrolu nad svojou kontrolou nad našimi kľúčovými slovami. Povedal, že existujú platformy, ktoré vám umožnia zostať v ECPC, manuálnom ponúkaní cien, a potom sa môžete k strojovému učeniu pridať, napríklad ako portfóliová stratégia ponúk. Potom môže ponúkať vylepšenú CZK na základe vašej cieľovej ROAS. Použitím automatizovaného vrstvenia im teda tieto nástroje pomáhajú vykonávať automatické ponúkanie cien a obísť niektoré stratégie ponúk spoločnosti Google. Brett miluje získať späť kontrolu nad svojimi ponukami pre kľúčové slová v službe Google. Počas nášho rozhovoru spoločnosť Google oznámila, že cieľové CZA a cieľové ROAS budú súčasťou stratégií ponúk Maximalizácia konverzií a Maximalizácia hodnoty konverzií (viac tu). Potom ponúkol ďalšie úvahy týkajúce sa integrácie PPC tretích strán.

Môžete sa dozvedieť viac o Brettovi Bodofskom na Twitteri a LinkedIn @BrettBodofsky.

Na náš kanál YouTube sa môžete prihlásiť do kliknutím sem aby vám neunikol ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že tieto vlogy budem časom aj naďalej vylepšovať. Ak chcete získať rozhovor, prosím vyplňte tento formulár s vašimi údajmi.

Diskusia na fóre na YouTube.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články