Aktualizácia algoritmu poradia veľkého vyhľadávania Google 24. a 25. septembra

Žiadne komentáre

[ad_1]

Aktualizácia algoritmu Google

Minulý víkend mohlo dôjsť k ďalšej aktualizácii algoritmu hodnotenia vyhľadávania Google. Stále to nie je potvrdené, ale vyzerá to ako veľmi veľká aktualizácia založená na nástrojoch na sledovanie a niektorých komentároch, ktoré som videl od komunity.

Aktualizácia, ako som naznačil vo svojom Piatkové video, začalo v piatok ráno 24. septembra a poriadne sa vyhrialo počas celého dňa na sobotu 25. septembra. Zdá sa, že v nedeľu 26. septembra sa veľmi ochladilo.

Komunitné chatovanie SEO

Jedna sťažnosť na túto aktualizáciu v Pomocník správcu webu Google vlákno hovorí: „Môj web, ktorý má dlhodobo zlé poradie okolo 18–20, teraz klesá ako kameň. Pozrel som sa pred niekoľkými minútami a bolo na mieste 46 (hľadám z Veľkej Británie). Všetci ostatní budú pravdepodobne pozri si to ešte nižšie, predstavoval by som si to. ” To je jedna veľká kvapka!

Tu sú niektoré rozhovory na WebmasterWorld:

Do dnešnej britskej 12. hodiny som mal svoj starý objem premávky a vrátil som sa. Začalo to včera večer, od 12.00 sa však prepínač vypol a premávka sa takmer zastavila.

Dnes som mal normálnejšiu návštevnosť, ale všetka moja návštevnosť v Austrálii a Kanade opäť klesla o 60%+. Namiesto toho dnes medzi mojich najlepších odporúčateľov patrí Nigéria a Pakistan. Nigérijská doprava bola taká vysoká, že som zablokoval celú krajinu, pretože podľa mojich skúseností to nie je nič dobré.

Doprava je tento týždeň dosť strašná. Naše hodnotiace nástroje hovoria, že sme hore!

Doprava do USA sa dnes do 17:00 znížila o 48% … Austrália tiež o 49%. Celkový počet vyhľadávaní je 33%. Rebríček desiatich najlepších za posledný mesiac, ale dnes už nie veľmi dole.

Trvalý pokles za posledný týždeň. Hádate, že sme boli nejakým spôsobom zasiahnutí, alebo je to niečo technické, čo sme urobili?

Čísla spred 2 rokov.

Moja návštevnosť mimo USA (čítaj: bez konverzie) je veľmi vysoká, zatiaľ čo návštevnosť USA je od 13. dňa každý deň nižšia … včera o 37% a dnes o 14:30 nižšie. Všetky moje najdôležitejšie vstupné stránky sú všetky denne rotované, bežný deň, ďalší deň klesajú o obrovské množstvo. Moje poradie je jeden deň vyššie, druhý deň nižšie, ale žiadne zásadné pohyby. Celkový efekt nie je jediným novým dopytom zákazníka od minulej nedele odkiaľkoľvek na svete.

Existuje teda niekoľko ľudí, ktorí si v posledných dňoch všimli veľmi veľké poklesy návštevnosti.

Nástroje na sledovanie

Väčšina nástrojov na sledovanie, ktoré monitorujú nestálosť výsledkov vyhľadávania Google, sa 24. a 25. septembra veľmi výrazne rozšírila. Tu sú screenshoty týchto nástrojov.

Mozcast:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Semrush:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

SERPmetrics:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Algoroo:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Rozšírené webové rebríčky:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Accuranker:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

RankRanger:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Kognitívne SEO:

kliknutím zobrazíte plnú veľkosť

Ako teda vidíte, tieto nástroje boli v piatok a sobotu poriadne horúce. Google nič nepotvrdil, ale zdá sa, že sa stalo niečo veľké. Všimli ste si niečo?

Diskusia na fóre na WebmasterWorld.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články