Google sa zlepšuje v jazykoch a polohe bez Hreflang
- 20. januára 2022
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Povedal to John Mueller z Google Twitter že “neoficiálne sa zdá, že už sme na tom oveľa lepšie so správnym nastavením jazykov a polohy, a to aj bez nastavení hreflang alebo geografického zacielenia.”
Bola to odpoveď na skvelú otázku od Glenna Gaba o tom, či môže Google použiť MUM AI na zistenie jazykových párov stránok bez hreflang. V ktorom John do svojho tweetu dodal, že Google sa v tomto zlepšuje „s konkrétnym modelom ML alebo bez neho“.
Tu sú tieto tweety:
Neoficiálne sa zdá, že už sme na tom oveľa lepšie so správnym nastavením jazykov a polohy, a to aj bez nastavení hreflang / geografického zacielenia – s konkrétnym modelom ML alebo bez neho. Videl som, že sa to časom zlepšuje, ale krištáľové gule nie sú mojou špecializáciou 🙂
— ? John ? (@JohnMu) 18. januára 2022
Môj pocit, že ekvivalentný obsah vo všetkých jazykoch nie je problém. Ak hľadáte „fromage“, automaticky nájdete francúzsky obsah. Nemusí sa zhodovať s anglickým obsahom „cheese“. Dokonca aj v prípade značiek, ak používateľ hľadá francúzštinu, môže sa zhodovať s domovskou stránkou francúzskej značky.
— ? John ? (@JohnMu) 18. januára 2022
Nemám žiadne dôkazy, neoficiálne alebo iné, aby som to povedal tak či tak. Tiež neviem, či MUM môže v tomto bode fungovať na úrovni obsahu celej stránky oproti úrovni slov alebo fráz. Glenn však navrhuje, že keďže sa zdá, že Google je na mieste, kde nedokáže pochopiť, či je obsah ekvivalentný v inom jazyku, mohlo by to vyriešiť?
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024
- Zatepľovanie: Kľúč k úspore energie a komfortu vo vašom dome 31. júla 2024