Kontraintuitívne SEO odporúčania, ktoré by mohli fungovať

Žiadne komentáre

[ad_1]

Pred pár mesiacmi Aleyda Solis zverejnila vlákno na Twitteri (čakal som pomalý týždeň, aby som to sem uverejnila) s otázkou: „Aké je najviac kontraintuitívne odporúčanie/implementácia SEO, ktoré ste urobili a ktoré dávalo zmysel v kontexte, v ktorom ste pracovali a vyplatilo sa to, ako ste očakávali?”

Vlákno sa dobre číta a obsahuje tieto neintuitívne odporúčania a implementácie SEO:

  • Veľmi málo obsahu na stránkach kategórie elektronického obchodu.
  • Odstránil sa odkaz v päte, ktorý smeroval späť na domovskú stránku s rovnakým cieľovým textom kotvy na viac ako 100 miliónoch stránok.
  • Ponechajte 1000 meta popisov prázdnych, aby ste uprednostnili čas inde (dôležité technické opravy).
  • Agentúra odporučila zlúčiť podobné články do jedného článku… Ukázalo sa, že návštevnosť klesla na minimum pre všetky kľúčové slová, ktoré predtým hodnotili…
  • Zvýšená rýchlosť stránky pridaním väčších obrázkov + odstránená hĺbka obsahu = veľké zvýšenie hodnotenia.
  • K článkom boli pridané pomerne všeobecné fotografie. Články boli pomalšie. Návštevnosť webu (okrem návštevnosti obrázkov) sa zvýšila u 90 % vzorky.
  • Odstráňte značky hreflang a Google s väčšou pravdepodobnosťou zistí, ktoré adresy URL krajín alebo jazykov sa majú zobraziť.
  • Odporúčal som vymazať asi 5 rokov spravodajských článkov a všetky stránky na úrovni 4 webu. Pracoval

A je toho oveľa viac – sú zábavné a hodné prečítania, takže kliknutím na príspevok na Twitteri si prezrite všetky odpovede, vyššie som uverejnil iba niektoré z nich.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články