Vyhľadávanie Google nezhodnotí spoločnosti zaoberajúce sa sexuálnymi hračkami podľa značiek s hodnotením G, ale Google Ads áno

Žiadne komentáre

[ad_1]

Ak hľadáte v Google alebo Bing [adam and eve] alebo [jack and jill], obe veľmi G hodnotené frázy, ktoré majú za sebou aj veľmi X hodnotené spoločnosti, získate zmiešané výsledky. V organických výsledkoch Vyhľadávania Google sú webové stránky spoločností so sexuálnymi hračkami predvolene odfiltrované pomocou Bezpečného vyhľadávania. Služba Google Ads však predvolene zobrazuje reklamy týmto značkám spoločností zaoberajúcich sa sexuálnymi hračkami.

Viem, že je to citlivá téma a názory na to sú dosť rozšírené, ale dovoľte mi, aby som tieto názory vysvetlil…

Je zrejmé, že bezplatné organické výsledky Google aj Bing majú zásadu filtrovať stránky zamerané na dospelých pre vyhľadávanie na oboch [adam and eve] alebo [jack and jill]. Adam a Eva je viac ako 50-ročná spoločnosť, ktorá predbehla Google približne o 27 rokov. Ak by bol Google asi pred 70 rokmi a existovali by SEO, každý SEO by im povedal, aby svoju spoločnosť nepomenovali Adam a Eva. Filter Bezpečné vyhľadávanie je mimoriadne vyberavý a je ťažké prinútiť Google preklasifikovať. Ale firma má svoju značku a taká je.

Ako už bolo povedané, keby sa Google bál o moje deti, ktoré hľadajú [adam and eve] alebo [jack and jill] a keď by videl výsledky orientované na dospelých, použil by presne tú istú politiku, akú používa pre svoje organické výsledky, aké používa pre svoje platené výsledky. Obe vyhľadávacie spoločnosti to však nerobia. Aby služba Google Ads nezobrazovala spoločnosť so sexuálnymi hračkami pre dopyt na [adam and eve] alebo [jack and jill], musíte spoločnosti Google výslovne povedať, aby skryla explicitné výsledky. Bezplatné organické výsledky Googlu však skryjú webové stránky spoločnosti so sexuálnymi hračkami bez toho, aby ste Googlu výslovne povedali, aby ich skryl. A áno, reklamy sa zobrazujú nad bezplatnými zoznamami – ako teda Google alebo Bing zachraňujú nevinnosť týchto detí, ak reklamy zobrazujú stránky pre dospelých?

Tu sú snímky obrazovky, ktoré som urobil minulý deň, kliknutím na ne zväčšíte.

Adam a Eva dopyt zobrazujúci niekoľko reklám na sexuálne hračky nad výsledkami organického vyhľadávania a nie, webová stránka spoločnosti zaoberajúcej sa sexuálnymi hračkami nie je uvedená v organických bezplatných výsledkoch:

kliknite pre plnú veľkosť

Rovnaký príbeh s Microsoft Bing:

kliknite pre plnú veľkosť

Podobné s Google pre Jack a Jill:

kliknite pre plnú veľkosť

Ak však prejdete do nastavenia vyhľadávania a odfiltrujete explicitné výsledky, služba Google Ads sa bude správať ako predvolené správanie organických výsledkov:

kliknite pre plnú veľkosť

Len minulý august, Google povedal Google sa bude viac starať o to, aby bolo vyhľadávanie pre deti bezpečnejšie – zdalo sa však, že sa to sústreďovalo hlavne na bezplatné výsledky, ale pokiaľ ide o peniaze, obmedzili len časť z nich, ako môžu inzerenti zacieliť na deti, ale nie to, čo môžu vidieť pri dopytoch Páči sa ti to.

Dôvod, prečo to všetko píšem, je ten, že John Mueller z Google bol požiadaný francúzskym tímom Adama a Evy o tom, prečo sa stránka neradí podľa výrazu značky, [adam et eve] a už menej o tom, prečo sa nehodnotí [adam and eve]. Otázka sa objavila v dvoch rôznych videách, druhýkrát, minulý piatok, John v podstate povedal, že tím Bezpečného vyhľadávania si myslel, že je správne zablokovať ju aj pre tento dopyt, pretože dopyt môže znamenať niečo veľmi nevinné a pre istotu sú blokovať to. Samozrejme, vždy môžete k dotazu pridať kvalifikátor, napr [adam and eve toys] alebo [adam and eve sex] atď a to je super. Ale prečo tu neplatia rovnaké pravidlá pre organické ako pre reklamy.

Chápem, že dve oddelenia medzi organickým a reklamami sú oddelené, ale toto je téma Bezpečné vyhľadávanie.

Glenn Gabe veľmi dobre zhrnul organické problémy na Twitteri v oboch videách. Tu je prvá spred pár týždňov. Glenn dal odkazy priamo na miesto, kde o tom John hovoril vo videu, takže si ich môžete vypočuť kliknutím.

Druhá časť – v Johnovej odpovedi môžete dokonca vidieť sklamanie SEO tímu:

Každopádne môžete vidieť, ako sa niekedy zdá, že pravidlá, ktoré Google vytvára na organickej strane, nie sú v súlade s pravidlami na strane Google Ads.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články