Odhlásiť sa z čítania Google nahlas prostredníctvom metaznačky nopagereadaloud

Žiadne komentáre

[ad_1]

Spoločnosť Google pridala do svojich dokumentov pomocníka vysvetlenie, ako sa odhlásiť zo služby Google Read Aloud pomocou metaznačky, hoci metaznačka nie je nová. Google v týchto dokumentoch pomocníka tiež objasnil správanie používateľského agenta pri indexovom prehľadávaní.

Opäť platí, že useargent pre google-read-aloud nie je nový, je z roku 2019 alebo starší. Myslím si však, že sa to líši od značenia, ktoré je možné vysloviť, pretože spoločnosť Google v dokumente pomocníka uviedla, že agent google-speakr je staršia verzia používateľského agenta, ktorá je teraz zastaraná. Jeho nový názov je Google-Read-Aloud, takže by ma zaujímalo, čo sa deje s označením Speakable, naposledy sme počuli, že ešte nie je mŕtvy a hovoriteľné označenie doc je stále aktívny.

V každom prípade Google pridal podrobnosti o tom, ako na to zabrániť službe Google Read Aloud v prístupe k vášmu obsahu hovorí: „Ak chcete zabrániť čítaniu plateného obsahu nahlas, použite na odber a platený obsah štruktúrované údaje. Uistite sa, že vlastnosť isAccessibleForFree je nastavená na hodnotu False. Ak chcete úplne deaktivovať službu Google Read Aloud, použite metaznačku nopagereadaloud:

kliknite pre plnú veľkosť

Google tiež pridal sekciu pre frekvenciu prehľadávania a správanie služby Google Read Aloud. Google uviedol, že Google Read Aloud sa spúšťa žiadosťou používateľa. Služba Google Read Aloud šetrí šírku pásma ukladaním výsledkov stránok do vyrovnávacej pamäte, no pre danú stránku môžete stále vidieť viacero žiadostí. Google Read Aloud nie je webový prehľadávač: aktivuje sa na žiadosť používateľa a nesleduje odkazy. Požiadavka používateľa na počúvanie webovej stránky môže alebo nemusí viesť k návštevám stránky v závislosti od toho, či bola stránka nedávno načítaná.

Metaznačka nopagereadaloud je stará, existuje už nejaký čas – Google len objasňuje, ako ju použiť vo svojich dokumentoch pomocníka pre asi rok.

Diskusia na fóre na Twitter.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články