Nový interaktívny kontrolný zoznam spoločnosti Google pre SEO pre vlastníkov firiem/marketingových pracovníkov, vývojárov alebo SEO

Žiadne komentáre

[ad_1]

Spoločnosť Google vytvorila nový interaktívny kontrolný zoznam SEO s „konkrétnymi vecami, ktoré môžete urobiť na zlepšenie SEO vašich webových stránok“. Je interaktívny v tom, že si môžete vybrať, či ste vlastníkom firmy alebo obchodníkom, vývojárom alebo SEO a kontrolný zoznam sa bude meniť podľa toho, čo si vyberiete. Je to roztomilé a bolo to oznámené v Jeden rok Search Central blogový príspevok – ktorý skutočne ukazuje, ako ďaleko Google zašiel so svojimi (áno, povedal som to) úsilím o marketing obsahu.

K tomuto interaktívnemu kontrolnému zoznamu máte prístup priamo tu a vyzerá to takto:

Google povedal: „Na domovskej stránke sme nedávno zverejnili aj nový widget, ktorý odporúča články na základe roly, ktorú si používatelia vyberú. Ide o interaktívnejší spôsob skúmania, ako môžete zlepšiť svoju prítomnosť vo Vyhľadávaní.“ Google dodal: „Aby sme vytvorili vzdelávacie cesty, analyzovali sme naše publikum a všimli sme si, že používatelia, ktorí sa dostanú na našu domovskú stránku, chcú získať náskok alebo sa vo všeobecnosti dozvedieť viac (na rozdiel od používateľov, ktorí sa dostanú na hlboké adresy URL so špecifickými otázkami). tejto interaktívnej vzdelávacej cesty dúfame, že noví používatelia – od SEO, digitálnych marketérov, vlastníkov firiem – teraz môžu skúmať obsah v Google Search Central efektívnejším a štruktúrovanejším spôsobom.“

Google povedal, že ho bude časom vylepšovať – a je dosť uhladený, tak ho vyskúšajte developers.google.com/search.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články