Návrh miestneho inventára Google, odoslanie do obchodu a informačný kanál offline predaja
- 8. novembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Google robí niekoľko zaujímavých vecí v miestnom vyhľadávaní, nielen s premenovaním služby Moja firma na Googli, ale aj s novými funkciami používateľského rozhrania a integráciami offline predaja v službe Google Ads.
(1) Google Local Ship to Store Ads:
Tu je funkcia miestnej reklamy v službe Google, ktorá v miestnych výsledkoch zobrazuje možnosť Odoslať do skladu. Toto si všimol Saad AK na Twitter:
(2) Nový dizajn spustený pre miestny inventár v miestnom balení, ktoré si všimla Joy Hawkins Twitter:
(3) Do inteligentných ponúk môžete pridať predaje v predajni a zvýšiť tak online predaj a predaj v obchode pre Google Ads. Toto bolo oznámili tu „Inzerenti v oblasti maloobchodu a reštaurácií môžu použiť inteligentné ponuky pre predaje v predajni na optimalizáciu ponúk pre transakcie v obchode, nielen pre návštevy. Inzerenti môžu napríklad nahrať svoje údaje o transakciách prvej strany spôsobom bezpečným pre ochranu súkromia a optimalizovať tak konverzie z predaja v predajni. pre kampane vo Vyhľadávacej sieti a v Nákupoch – s cieľom zvýšiť predaj v obchodoch.“
Miestne sú stále zaujímavejšie, nemyslíte?
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024