Návrh miestneho inventára Google, odoslanie do obchodu a informačný kanál offline predaja

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google robí niekoľko zaujímavých vecí v miestnom vyhľadávaní, nielen s premenovaním služby Moja firma na Googli, ale aj s novými funkciami používateľského rozhrania a integráciami offline predaja v službe Google Ads.

(1) Google Local Ship to Store Ads:

Tu je funkcia miestnej reklamy v službe Google, ktorá v miestnych výsledkoch zobrazuje možnosť Odoslať do skladu. Toto si všimol Saad AK na Twitter:

(2) Nový dizajn spustený pre miestny inventár v miestnom balení, ktoré si všimla Joy Hawkins Twitter:

(3) Do inteligentných ponúk môžete pridať predaje v predajni a zvýšiť tak online predaj a predaj v obchode pre Google Ads. Toto bolo oznámili tu „Inzerenti v oblasti maloobchodu a reštaurácií môžu použiť inteligentné ponuky pre predaje v predajni na optimalizáciu ponúk pre transakcie v obchode, nielen pre návštevy. Inzerenti môžu napríklad nahrať svoje údaje o transakciách prvej strany spôsobom bezpečným pre ochranu súkromia a optimalizovať tak konverzie z predaja v predajni. pre kampane vo Vyhľadávacej sieti a v Nákupoch – s cieľom zvýšiť predaj v obchodoch.“

Miestne sú stále zaujímavejšie, nemyslíte?

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články