[ad_1]
Vkladanie videí na vaše stránky môže spomaliť stránku a spôsobiť, že vaše skóre Core Web Vitals nebude fungovať dobre. Ale používanie metód lenivého načítavania alebo iných trikov na to, aby videá získali dobré skóre s Core Web Vitals, môže spôsobiť, že videá nebudú hodnotené vo vyhľadávaní Google Video. John Mueller zo spoločnosti Google diskutoval o týchto výhodách a nevýhodách a niektorých riešeniach na minulom piatkovom stretnutí SEO na adrese Znak 5:11 do videa.
Stručne povedané, SEO povedala, že spravuje blog a na zlepšenie Core Web Vitals sa pokúsila implementovať video pomocou metódy lenivého načítania v rámci fasády. Riešenie, ktoré implementovali, bolo použiť fasádu a potom by sa prvok iframe dynamicky vložil, keď používateľ klikne na tlačidlo prehrávania videa. To zlepšilo metriky Core Web Vitals, ale viedlo to k tomu, že Google odstránil videá z vyhľadávania Google Video. Povedala: “Takže ak vyhľadám stránku a prejdem na vyhľadávanie videa, nezobrazí sa tam.” Spýtala sa Johna Muellera, čo možno urobiť, aby Google našiel video?
Krátka odpoveď, ktorú Ján dal, bola, že toto je problém; diskusia medzi úžasným skóre Core Web Vitals a následným zabezpečením hodnotenia vašich videí. John povedal: „Mám spätnú väzbu od tímu na vyhľadávanie videí, ktorý nám povedal, že by sme to ľuďom nemali hovoriť, pretože to spôsobuje podobné problémy.“ Problémy, pri ktorých Google neindexuje a nehodnotí video. John dodal: “Som trochu rozpoltený, ako keby mi video tím povedal, že by ste to mali povedať priamo a druhý tím povedal, že by ste mali robiť veci rýchlo, potom je ťažké nájsť strednú cestu.”
John vám odporučil, aby ste použili štruktúrované údaje a súbory Sitemap pre videá, aby ste Googlu oznámili, že videá sú na stránke. Povedal: “V podstate najlepšie prístupy, ktoré existujú, prinajmenšom na to, aby sme sa uistili, že so štruktúrovanými údajmi môžeme povedať, že tam stále je video. Takže verím, že existuje druh štruktúrovaných údajov špeciálne pre videá, ktoré môžete pridať. Video sitemap je V tomto ohľade sú v podstate veľmi podobné, pretože nám na tejto stránke hovoríte, že je relevantné video. Takže toto sú dva prístupy.“
Dodal, že má podozrenie, že „časom sa vloženie YouTube zlepší a zrýchli a bude to menší problém“. Takže nebudete musieť robiť tieto práce…
Ale zatiaľ, ak chcete super skóre Core Web Vitals a chcete maximalizujte expozíciu videa umiestnením vložených prvkov do hornej časti stránky, potom musíte mať video viditeľné pre Google.
Tu je vložené video (ktoré spomaľuje túto stránku), takže si ho môžete vypočuť:
Tu je prepis:
OTÁZKA:
Mám otázku týkajúcu sa JavaScript SEO a indexovania obsahu JavaScriptu. Takže pre základné web vitals, takže v prvom rade pracujem na webe blogu a pre core web vitals máme funkciu, v ktorej umiestnime video YouTube na začiatok, aby sa stalo prvkom LCP, takže to bolo ťažšie. mali sme len obyčajný obrázok. Takže skúšame metódu, pri ktorej to dynamicky aplikujeme tam, kde som videl článok pre vývojárov na webe, ktorý navrhoval lenivé zaťaženie fasádou. Keďže sa nenachádza pod záhybom obsahu, nenačítavame ho lenivo, ale používame fasádu a potom sa prvok iframe dynamicky vloží, keď používateľ klikne na tlačidlo prehrávania. Teraz si uvedomujem, že články nie sú v podstate indexované s videoobsahom na stránke. Ak teda vyhľadám stránku a prejdem na vyhľadávanie videí, nezobrazí sa tam. Zaujímalo by ma, aký je najlepší spôsob, ako dosiahnuť indexovanie tohto obsahu so stránkou, myslím tým, že viem, že môžem robiť veci, ako je odoslanie súboru sitemap pre video a podobne, ale aby to bolo v podstate pre to, aby bolo video vnímané ako súvisiace s webovú stránku, spôsob, akým bola predtým indexovaná. Je teda niečo ako žiadny skript alebo štruktúrované údaje správna cesta, existuje na to nejaký osvedčený postup?
ODPOVEĎ:
V závislosti od spôsobu, akým nastavíte typ fasády, ktorú ste tam spomenuli, kde kliknete v podstate na obrázok alebo div alebo niečo a potom sa načíta video na pozadí, určite sa môže stať, že nepreberáme to automaticky ako video, keď si prezeráme stránku. Dostal som spätnú väzbu od tímu na vyhľadávanie videí, ktorý nám povedal, že by sme to ľuďom nemali hovoriť, pretože to spôsobuje podobné problémy. V podstate najlepšie prístupy, ktoré existujú, prinajmenšom na to, aby sme sa uistili, že so štruktúrovanými údajmi môžeme povedať, že tam stále je video. Preto verím, že existuje určitý druh štruktúrovaných údajov špeciálne pre videá, ktoré môžete pridať. Video sitemap je v tomto ohľade v podstate veľmi podobný v tom, že nám hovoríte, že na tejto stránke je video, ktoré je relevantné. Takže to sú akési dva prístupy. Mám podozrenie, že vkladanie na YouTube sa časom zlepší a zrýchli a bude to menší problém, keď budete musieť tieto triky robiť. Myslím si však, že v tejto chvíli to stále môže dávať zmysel a stále to môže mať veľký vplyv na základné prvky webu na stránke. Takže z tohto pohľadu som trochu rozpoltený, ako keby mi video tím povedal, že by ste to mali povedať priamo, a druhý tím povie, že by ste mali robiť veci rýchlo, potom ako ťažko nájsť strednú cestu. Ale myslím si, že je skutočne dôležité aspoň uistiť sa, že to video dokážeme rozpoznať.
Diskusia na fóre na komunita YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024