Charley Spektor v službe Google Search Console a ďalšie nástroje a dôkaz koncepcie SEO

Žiadne komentáre

[ad_1]

V jednej časti sa hovorilo o pozadí Charleyho Spektora a radostiach z práce na projekte Home Depot a linkbuildingu. Potom sme v druhej časti hovorili o službe Search Console, ktorá nám pomáha vytyčovať príležitosti pre kľúčové slová a dôležité stránky piliera obsahu.

(0:14) Search Console vs Google Ads a ďalšie nástroje:

Povedal, že rozdiely medzi tým, čo vidíte v službe Google Search Console, v porovnaní s nástrojmi pre kľúčové slová v službe Google Ads a dokonca aj s inými nástrojmi tretích strán sú veľké. Vysvetlil, prečo sa domnieva, že to tak bude skôr v prípade špecializovaných sektorov podnikania. Nízky objem vyhľadávania môže byť pre tieto nástroje ťažké získať presné informácie a údaje o. Preto najímate SEO, ktorí dokážu interpretovať údaje v nástrojoch a poskytnúť stratégiu, ktorá má vplyv.

S nástrojom Screaming Frog môžete rýchlo nájsť medzery prechádzaním stránok svojich konkurentov. Môžete rýchlo vidieť v slovnom oblaku, potom sa môžete ponoriť a zistiť, na aký typ kľúčových slov by ste mali zacieliť a akú terminológiu používajú. Ako vidíte, používanie viacerých nástrojov súčasne a získavanie potrebných podrobností z nich skutočne potrebuje odborníka.

(6:11) Algoritmus MUM Google:

Potom sme sa stručne porozprávali o Google MUM a o tom, ako ho Google používa na zjednotenie toho, ako ľudia hľadajú názvy vakcín proti COVID. Veľkou otázkou je, ako bude MUM použitá na potenciálne ovplyvnenie stránok piliera obsahu, alebo možno nebude mať vplyv na nič z toho. Ale Google má pred sebou dlhú cestu, robí veľké pokroky, ale napriek tomu.

(9:59) Dôkaz obsahu SEO:

Potom sme hovorili o tom, ako riešiť malé veci s obsahom a SEO, aby sme zistili, či sa dôkaz o koncepčnom obsahu skutočne zaradí na Google. A ak niečo funguje, odtiaľ môžete o tom viac rozšíriť. To môže klientom pomôcť rozhodnúť sa, či s vami chcú pracovať a minúť s vami viac. Povedal, že 20% obsahu funguje veľmi dobre, ale 80% tohto obsahu funguje dobre alebo nie. Preto musíte s týmto dôkazom koncepčnej metódy otestovať dostatok obsahu. Musíte teda stále viac testovať a skúšať, pretože neviete, čo bude fungovať.

Môžete sa dozvedieť viac o Charley Spektor na saratogab2b.com.

Tretia časť je budúci týždeň!

Na náš kanál YouTube sa môžete prihlásiť do kliknutím sem aby vám neunikol ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že tieto vlogy budem časom aj naďalej vylepšovať. Ak chcete získať rozhovor, prosím vyplňte tento formulár s vašimi údajmi.

Diskusia na fóre na YouTube.

[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články