Spoločnosť Google zakazuje mladistvým zacielenie na potraviny a nápoje s vysokým obsahom tukov v soli a cukre vo Veľkej Británii a EÚ

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google Merchant Center zverejnilo nové pravidlá, ktoré zakazujú reklamu a propagáciu reklám na potraviny a nápoje s vysokým obsahom tukovej cukrovej soli (HFSS) pre mladistvých vo Veľkej Británii a Európskej únii. Opäť je to len vo Veľkej Británii a EÚ a iba pri zacielení na mladistvých.

Aktualizácia pravidiel bola zverejnené tu a napísal „Nákupy podporujú zodpovednú reklamu na potraviny a nápoje“. “Nákupné reklamy na potraviny a nápoje (F&B) s vysokým obsahom tukov a cukru (HFSS) sú povolené, ak sú v súlade s našimi zásadami. Reklamy považujeme za reklamy propagujúce predaj výrobkov HFSS, keď je propagovaná jedna alebo viac potravín, nápojov alebo jedál HFSS. v reklame (textové, obrazové, zvukové a/alebo video) alebo cieľovom webe. Konkrétne, nákupné reklamy, ktoré obsahujú potraviny a nápoje HFSS, sú odteraz zakázané zacieľovať na mladistvých, “uvádza Google.

Táto zmena pravidiel sa týka iba nákupných reklám a nie bezplatných záznamov o výrobkoch. Bezplatné organické výsledky Google vo webovom vyhľadávaní a v službe Merchant Center sú teda v poriadku – je to len pre reklamy.

Tu je úplná politika.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články