Spoločnosť Google zakazuje mladistvým zacielenie na potraviny a nápoje s vysokým obsahom tukov v soli a cukre vo Veľkej Británii a EÚ
- 5. októbra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Google Merchant Center zverejnilo nové pravidlá, ktoré zakazujú reklamu a propagáciu reklám na potraviny a nápoje s vysokým obsahom tukovej cukrovej soli (HFSS) pre mladistvých vo Veľkej Británii a Európskej únii. Opäť je to len vo Veľkej Británii a EÚ a iba pri zacielení na mladistvých.
Aktualizácia pravidiel bola zverejnené tu a napísal „Nákupy podporujú zodpovednú reklamu na potraviny a nápoje“. “Nákupné reklamy na potraviny a nápoje (F&B) s vysokým obsahom tukov a cukru (HFSS) sú povolené, ak sú v súlade s našimi zásadami. Reklamy považujeme za reklamy propagujúce predaj výrobkov HFSS, keď je propagovaná jedna alebo viac potravín, nápojov alebo jedál HFSS. v reklame (textové, obrazové, zvukové a/alebo video) alebo cieľovom webe. Konkrétne, nákupné reklamy, ktoré obsahujú potraviny a nápoje HFSS, sú odteraz zakázané zacieľovať na mladistvých, “uvádza Google.
Táto zmena pravidiel sa týka iba nákupných reklám a nie bezplatných záznamov o výrobkoch. Bezplatné organické výsledky Google vo webovom vyhľadávaní a v službe Merchant Center sú teda v poriadku – je to len pre reklamy.
Tu je úplná politika.
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024