Google na sponzorovaných produktoch na stránkach kategórií; Osvedčený postup, ako ich nezobrazovať aplikácii GoogleBot

Žiadne komentáre

[ad_1]

Spýtal som sa Johna Muellera z Googlu na stránky kategórií, ktoré obsahujú sponzorované produkty. Chce Google, aby stránky zaistili, že Google nemôže tieto sponzorované produkty indexovať. John Mueller povedal, že „niektoré weby dbajú na to, aby neboli rôznymi spôsobmi indexované, čo je pravdepodobne osvedčený postup“.

Nešiel tak ďaleko, aby povedal, že je to súčasťou pokynov spoločnosti Google pre správcov webu a na to sa spoločnosť Google ohovára. Povedal len, že je to „pravdepodobne osvedčený postup“, aby sa zaistilo, že Google na týchto stránkach neobjaví sponzorované produkty.

Tu je príklad, ktorý som uviedol, samozrejme som použil syr:

Moja otázka znela: „Bola mi položená zaujímavá otázka týkajúca sa stránok kategórií, ktoré uvádzajú produkty ako sponzorované. Mnoho webových stránok elektronickej komunikácie to robí. Považuje spoločnosť Google výrobky označené ako sponzorované inak len preto, že majú v používateľskom rozhraní sponzorované označenie?“

John odpovedal: „V zásade ide iba o reklamy – ako by ste ich mohli mať na akejkoľvek stránke. Niektoré weby dbajú na to, aby sa im zabránilo v indexovaní rôznymi spôsobmi, čo je pravdepodobne osvedčený postup. Napr. AFAIK Adsense je blokovaný súborom robots.txt. “

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články