Charley Spektor o význame stavby odkazov pre domáce skladisko
- 27. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Charley Spektor je spoluzakladateľom Skupina Saratoga B2B a má veľmi hlbokú a bohatú kariéru v digitálnom marketingu, od práce v IDG, TechTarget, Cheapflights a Stone Temple Consulting s Ericom Engeom, ktorý som tiež rozhovor. V spoločnosti Stone Temple Consulting viedol tím SEO pracujúci na klientovi Home Depot.
V skutočnosti povedal, že v Home Depot bola vykonaná tona prepojenej budovy. Značku Home Depot použili na odosielanie e -mailov ľuďom z názvu Home Depot s cieľom publikovať externý obsah na weboch tretích strán s odkazmi späť na Home Depot. Charleymu sa na účte Home Depot veľmi páčilo, pretože miluje železiarstvo.
Veľkým rozdielom práce na maloobchodnom webe Home Depot a práce s B2B klientmi je linkbuilding. Povedal, že s B2B nevybudoval ani jeden odkaz. Prišlo mi zaujímavé, že Home Depot potreboval odkazy, ale B2B nie, ale Charley vysvetlil, že väčšina B2B nemá veľa odkazov, takže je tam menšia konkurencia. Vnútorné prepojenie je tu kľúčové, povedal. Vytvárajú interné ekosystémy obsahu, ktoré pomáhajú Googlu porozumieť tomu, o čom je webová stránka.
Jeho tím píše veľa blogových príspevkov a stránok pilierov, stránky piliera odkazujú na blogové príspevky a blogové príspevky odkazujú na obsahové centrá. Pri vytváraní obsahu na tejto úrovni veľmi úzko spolupracujú so svojimi klientmi, ktorí sú odborníkmi na danú tému. Vzhľadom na povahu technológie vždy príde niečo nové a to dáva menšej spoločnosti výhodu v oblasti vývoja obsahu a súťaženia v SEO. Tiež, ak obsah nefunguje pre SEO, je to skvelý obsah z užívateľského hľadiska, ktorý jednoducho funguje pre webové stránky – takže je to výhra, povedal.
Môžete sa dozvedieť viac o Charley Spektor na saratogab2b.com.
Druhá časť je budúci týždeň!
Na náš kanál YouTube sa môžete prihlásiť do kliknutím sem aby vám neunikol ďalší vlog, kde robím rozhovory. Mám naplánovanú peknú zostavu rozhovorov so SEO a SEMS, z ktorých mnohé nechcete nechať ujsť – a sľubujem, že tieto vlogy budem časom aj naďalej vylepšovať. Ak chcete získať rozhovor, prosím vyplňte tento formulár s vašimi údajmi.
Diskusia na fóre na YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024