Google Ads mení predvoľby kľúčových slov vo frázovej a voľnej zhode
- 24. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Do služby Google Ads je toho veľa oznámenie ktoré pomenovali „priradenie najrelevantnejšieho kľúčového slova ku každému vyhľadávaniu“. Došlo k zmene kľúčových slov vo frázovej aj voľnej zhode, keď sa spracujú, čo sa stane, keď nie sú zhodné a ako spoločnosť Google používa BERT na lepšie priradenie kľúčových slov k dopytom. Spoločnosť Google uviedla, že služba Google Ads uvádza na trh „lepšie porozumenie zámeru vyhľadávania a väčšiu predvídateľnosť zhody kľúčových slov“.
George o Vyhľadávač Land odviedol vynikajúcu prácu, keď vám to všetko rozobral, ale v súhrne sa to zmenilo.
Keď je vyhľadávanie vo vašich reklamách identické s jedným z vašich kľúčových slov, Google vo februári to zmenil frázová zhoda sa rozšíri tak, aby pokrývala ďalšiu návštevnosť z modifikátorov voľnej zhody. Stručne povedané, kľúčové slovo s presnou zhodou, ktoré je zhodné s dopytom, sa teraz vždy dáva prednosť, pokiaľ sa môže zhodovať. Podľa spoločnosti Google budú v budúcnosti kľúčové slová vo frázovej aj voľnej zhode postupovať podľa rovnakého správania.
Tu je príklad, ktorý uvádza spoločnosť Google … Povedzme, že niekto hľadá „rozvoz sushi v mojom okolí“ a vy máte kľúčové slová vo voľnej zhode rozvoz sushi a rozvoz sushi blízko mňa. Pred touto aktualizáciou by sa obe tieto kľúčové slová mohli zobrazovať. Teraz je uprednostňované kľúčové slovo sushi delivery in me, pretože je totožné s hľadaným výrazom. Ak máte vhodné kľúčové slovo v presnej zhode, ktoré je totožné s dopytom, bude stále uprednostňované pred kľúčovým slovom vo frázovej a voľnej zhode.
Teraz, keď vyhľadávanie nie je totožné s žiadnym z vašich kľúčových slov, spoločnosť Google predtým riešila, že keď máte viacero kľúčových slov, ktoré sa môžu zhodovať a žiadne nie sú zhodné s vyhľadávaním, hodnotenie reklamy určí, ktoré kľúčové slovo sa zobrazí. Google teraz uviedol, že pri určovaní toho, ktoré kľúčové slovo je vybraté, bude okrem hodnotenia reklamy zvažovať aj signály relevancie. Google uviedol, že relevancia sa určuje na základe významu hľadaného výrazu, významu všetkých kľúčových slov v reklamnej skupine a vstupných stránok v reklamnej skupine.
Tu je rozdelenie, ktoré Google zostavil, aby to vysvetlil:
Kľúčové slová, ktoré sú vhodné |
Ako sa vyberajú kľúčové slová |
Viac ako jedno kľúčové slovo vo voľnej zhode |
Iba relevantné kľúčové slová s voľnou zhodou z najrelevantnejšie reklamné skupiny bude braný do úvahy. Poradie reklamy sa potom používa na rozhodnutie, ktoré kľúčové slovo bude vybraté z tejto úzkej sady kľúčových slov s voľnou zhodou s podobnou relevanciou. |
Jedno kľúčové slovo vo voľnej zhode a jedno kľúčové slovo s presnou alebo frázovou zhodou |
Ak máte kľúčové slová s presnou alebo frázovou zhodou, ktoré sa považujú za relevantnejšie než tieto kľúčové slová vo voľnej zhode, vyberie sa kľúčové slovo s presnou alebo frázovou zhodou. Ak máte kľúčové slová s presnou alebo frázovou zhodou, ktoré sa považujú za podobné alebo menej relevantné než tieto kľúčové slová vo voľnej zhode, stále existuje šanca, že bude vybraté kľúčové slovo s presnou alebo frázovou zhodou, ak bude mať vyššie poradie reklamy. |
Viac ako jedno kľúčové slovo s presnou alebo frázovou zhodou |
Ak máte viac vhodných kľúčových slov s presnou alebo frázovou zhodou a žiadne vhodné kľúčové slová vo voľnej zhode, vyberie sa kľúčové slovo s vyšším poradím reklamy. |
Google povedal „vráťme sa k predchádzajúcemu príkladu, povedzme, že teraz niekto hľadá„ rýchle dodanie sushi v mojom okolí “a vy máte kľúčové slovo vo frázovej zhode„ rýchle dodanie sushi “a kľúčové slovo„ rozvoz jedla “vo voľnej zhode. V tomto prípade ide o frázu bude vybrané kľúčové slovo zhody, pretože je relevantnejšie, aj keď má nižšie hodnotenie reklamy ako kľúčové slovo vo voľnej zhode. “
Finn zhrnul veľa spätnej väzby k tomuto tu:
Povedať, že Presné bude mať prednosť, je *predvídateľné *
Povedať „Ak máte kľúčové slová s presnou alebo frázovou zhodou, ktoré sa považujú za podobné alebo menej relevantné ako tieto kľúčové slová s voľnou zhodou, stále existuje šanca, že bude vybraté kľúčové slovo s presnou alebo frázovou zhodou“, nie je *predvídateľné *
– Greg Finn (@gregfinn) 23. september 2021
Tu je o tom viac:
Tiež, FTA, to je strašná generická rada:
„Všimnite si tiež, že keď používate voľnú zhodu s inteligentnými ponukami, nie je výhodné používať rovnaké kľúčové slová vo viacerých typoch zhody.“
– Greg Finn (@gregfinn) 23. september 2021
Otázka znie, o koľko viac preferovaný? Čo je bodom zlomu pre KW s takmer zhodou v ponuke. Preferujú zápas o 10%? 50%? Čo vlastne znamená preferovaný prakticky?
TBH – Myslel som si, že Google by VŽDY uprednostnil najpresnejšiu zhodu.
– Matt Van Wagner (@mvanwagner) 23. september 2021
#ppcchat pic.twitter.com/Glrap9nZl3
– Greg (@PPCGreg) 23. september 2021
BERT pre Google Ads
Google tiež uviedol, že teraz používa BERT pre Google Ads a zodpovedajúce kľúčové slová. Spoločnosť Google uviedla, že „od roku 2019 náš tím výskumu výrazne zlepšil interpretáciu jazyka, dopytov a zámerov vyhľadávania – a vaše kľúčové slová teraz používajú rovnakú technológiu, aby vás spojili s ďalším ľuďmi, ktorí hľadajú to, čo ponúkate. Od roku vaše kľúčové slovo vo voľnej zhode sa môže zhodovať s rôznymi dotazmi, táto technológia je obzvlášť užitočná pre voľnú zhodu. Napríklad veľmi špecifický dotaz, ako napríklad „vstupný hriadeľ tesnenia prevodovky 5 -stupňovej prevodovky z roku 1995“, sa teraz dokáže zhodovať s kľúčovým slovom vo voľnej zhode s náhradnými dielmi. pretože môžeme povedať, že súvisia, aj keď sa žiadne zo slov v dopyte a v kľúčovom slove v skutočnosti nezhoduje. To znamená, že voľná zhoda vám teraz môže pomôcť nájsť relevantnejšiu a výkonnejšiu návštevnosť s menším počtom kľúčových slov. “
Takto to zhrnula Ginny Marvin:
2. Teraz berieme do úvahy aj signály relevancie, nielen poradie reklamy, keď sa k dotazu môže zhodovať viacero kľúčových slov. Pomáha nám to vybrať najrelevantnejšie kľúčové slovo. Viac o tom, ako to funguje: https://t.co/vsFOf5qJ9o pic.twitter.com/p2o0pzkRgi
– AdsLiaison (@adsliaison) 23. september 2021
Dobrý deň, Greg, použitie rovnakých kľúčových slov vo viacerých typoch zhody pri použití voľnej zhody s inteligentnými ponukami (tCPA, tROAS) nemá žiadny prínos, pretože voľná zhoda už pokrýva rovnaké dopyty, na ktoré by sa vzťahovali PM a EM. Inteligentné ponuky BM + sa budú optimalizovať tak, aby dosiahli vaše ciele v oblasti ponúk.
– AdsLiaison (@adsliaison) 23. september 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024