Google nerozlišuje medzi kategóriami, filtrami, štítkami alebo stránkami vyhľadávania
- 15. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller z Googlu vo videomiestnosti uviedol, že Vyhľadávanie Google konkrétne nerobí rozdielne stránky s inými kategóriami ani s nimi nezaobchádza, ani nefiltruje stránky ani stránky vyhľadávania ani stránky značiek z iných stránok. John povedal, že nejde o technický typ stránky, ale o to, čo je na tejto stránke a ako na ňu vnútorne odkazujete.
John to povedal v 31:59 do videa. Povedal: „Nesnažíme sa rozpoznať rozdiel medzi stránkami rôznych kategórií alebo filtrovaním stránok alebo stránok s vyhľadávaním.“ „V zásade vnímame všetky tieto stránky ako rovnocenné a je to skôr o druhu obsahu, ktorý tam poskytujete,“ dodal.
Neskôr John vysvetlil, ako môžete tieto typy stránok indexovať a zoradiť, ak s tým máte problémy. Za predpokladu, že nejde o technický problém, John povedal: „Pozrite sa na svoju vnútornú štruktúru prepojení a zistite, čo môžete urobiť, aby to uľahčilo vyhľadávanie týchto stránok. A mohlo by to byť niečo podobné ako na vašej domovskej stránke, ktorú uvádzate. časť obľúbených kategórií alebo obľúbených druhov produktov a potom na tieto stránky odkazujete priamo. Alebo môžete príležitostne písať blogové príspevky s informáciami o konkrétnom druhu produktu a potom odtiaľ odkážete na tento druh produktovej stránky na svojej strane. Ktorý môže to byť ako stránka filtra, môže to byť stránka kategórie, čokoľvek chcete. “
V zásade vložte obsah na tie stránky, ktoré sú užitočné, a potom na ne vnútorne odkažte.
Tu je video, kde povedal toto:
Tu je prepis:
Máme nový internetový obchod s množstvom rôznych variantov a vyhľadávacích dopytov na produkty. Napríklad predávame diamantové rezné kotúče. Majú vyhľadávacie dotazy ako diamantový rezací kotúč na dlaždice, drevo, betón. Naši konkurenti sú pre tieto výrobky zaradení do vlastných kategórií. Používame stránky filtra, ktoré sú optimalizované a sú tiež indexovateľné, ale stránky filtra nie sú hodnotené alebo nie sú indexované. Mám teda namiesto toho vytvoriť stovky neobvyklých podkategórií?
Myslím si teda, že v prvom rade je tu jeden dôležitý aspekt, a to, že sa nesnažíme rozpoznať rozdiel medzi stránkami rôznych kategórií alebo filtračnými stránkami alebo stránkami vyhľadávania. V zásade považujeme všetky tieto stránky za rovnocenné a je to skôr záležitosťou druhu obsahu, ktorý tam poskytujete.
Je to teda podobné, ako v minulosti by sme dostávali otázky, ako keby to spoločnosť Google posudzovala inak, keby som urobil blogový príspevok, ak by som pre určitý obsah nastavil samostatnú stránku. A opäť to nie je to, čo liečime, my sa nesprávame ako sémantická vec, ktorú ste si nastavili na svoju stranu oddelene. Skôr však uznávame, že na tejto stránke je prepojených veľa produktov a že na tejto stránke sú informácie o tomto druhu produktu a my to vezmeme do úvahy. A je nám jedno, či je to stránka kategórie, stránka vyhľadávania, stránka značiek, stránka filtra, v podstate je to jedna adresa URL, na ktorej sú tieto informácie.
Z tohto pohľadu si nemyslím, že by ste na svojom webe museli umelo vytvárať niečo špeciálne. Ak sa však pokúšate dosiahnuť, aby sa tieto druhy stránok zobrazovali vo vyhľadávaní, musíte sa uistiť, že mám na mysli iba to, aby ste sa uistili, že máte na týchto stránkach správne množstvo užitočných informácií. Aby sme pri pohľade na tieto stránky rozoznali, tu sú niektoré informácie o type stránky, o ktorú sa jedná. Tu je čistý nadpis na tejto stránke, možno je tam aj podnadpis, možno existujú odkazy na ďalší kontext a existuje zoznam produktov, ktoré môžeme sledovať, a tiež ich prehľadávať a indexovať.
A to je v podstate to, čo by sme hľadali. A ak ak vidíte, že žiadna z týchto stránok na vašom webe nie je prehľadávaná alebo indexovaná, prvá vec, ktorú by som skontroloval, je technická stránka veci, ktorou je indexové prehľadávanie alebo indexovanie týchto stránok nejako zablokované, existuje kanonická stránka nastavenia, neexistuje vo vašom systéme obchodov žiadny index, všetky tieto veci. Ak však vidíte, že niektoré z týchto stránok sú indexované a hodnotené, ale nie všetky, predpokladám, že z technického hľadiska sú v poriadku a ide skôr o to, že o týchto stránkach dostatočne nevieme. skutočne ísť a plaziť sa a indexovať ich. Môžete sa teda pozrieť napríklad na svoju vnútornú štruktúru prepojení a zistiť, čo môžete urobiť, aby to bolo pre nás jednoduchšie nájsť tieto stránky. A môže to byť niečo také, ako keby ste na svojej domovskej stránke uviedli sekciu obľúbených kategórií alebo obľúbených druhov produktov a potom na tieto stránky priamo odkázali. Alebo možno robte príležitostné blogové príspevky s informáciami o konkrétnom druhu produktu a potom odtiaľ odkážete na tento druh produktovej stránky na svojej strane. Čo by mohlo byť ako stránka filtra, môže to byť stránka kategórie, čokoľvek chcete urobiť.
Znie to podobne ako pri použití interné prepojenie, ktoré pomôže spoločnosti Google dôverovať vašim stránkam viac na nejakej úrovni.
Diskusia na fóre na Komunita YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024