Google tvrdí, že používanie interného prepojenia môže Googlu pomôcť postupom času dôverovať vašim stránkam
- 14. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Považoval som za veľmi zaujímavé počúvať dialóg medzi novým nemeckým startupom a Johnom Muellerom z Googlu. Konverzácia vedie k tomu, že John Mueller vysvetľuje, že nové weby môžu v konečnom dôsledku používať interné prepojenie na zúženie Google prostredníctvom najdôveryhodnejších a najkvalitnejších stránok na webe, aby si získali dôveru a potom prinútili Google prehľadávať ďalšie a ďalšie stránky v priebehu času po tom, ako bola dôvera dosiahnutá. zarobené.
Stručne povedané, nemecký startup vytvoril web, ktorý radí realitných kancelárií podľa toho, akú veľkú hodnotu nad hodnotou nehnuteľností uzatvárajú a ako rýchlo to tiež robia. Robia to tak, že hromadia údaje, ktoré nájdu na webe, jedinečným spôsobom ako ostatné stránky. Pre mňa to znie ako super užitočná stránka, ale pre Johna nie. John v zásade povedal, že stránka berie údaje z celého webu a maskuje ich inak, ale to nestačí na to, aby Google povedal, že je stránka kvalitná alebo nie.
John na konci svojho vysvetlenia povedal: „Na začiatku musíte vytvoriť prehľadnejšiu webovú štruktúru a potom, ako časom uvidíte, že Google na vašom webe robí stále viac, potom ho rozširujte a rozširujte krok za krokom, kým Dosiahli ste druh koncovej situácie, v ktorej spoločnosť Google skutočne aktívne indexuje všetok obsah na vašich webových stránkach. “
Otázka bola položená v 18:25 vo videu od Omara Dahrouga. Tu je video, ktoré trvá niekoľko minút, takže si môžete prečítať prepis nižšie:
Tu je hlavná otázka:
Sme veľmi mladý startup, ktorý práve začínal tu v Nemecku. A v zásade robíme to, že plazíme popredné realitné platformy a skúšame a hodnotíme, ktorý realitný maklér skutočne dosahuje vyššie ceny a ktorý rýchly predaj. A tak pre každé poštové smerovacie číslo v Nemecku máme jednu konkrétnu stránku pre túto možnosť, ktorá obsahuje alebo páči sa jej počet, až 28 000 strán, čo nie je pre ostatné webové stránky také veľké. Pri indexovaní týchto stránok však čelíme výzvam. Našim cieľom je teda, aby niekto zadal [realtor munich] že vyskočí naša stránka s rebríčkom najlepších agentov v tomto regióne. V súčasnosti však vidíme, že 90 percent našich stránok je vylúčených z indexu. A veľa som o tom čítal a tiež hovoríte o tom, ako by mohol byť obsah podobný alebo že obsah nie je pre používateľov veľmi zaujímavý. A moja otázka na vás je, ako to vyriešiť, ako sa zoradiť, keď niekto dostane alebo napíše hej, chcem v tomto mieste vyhľadať realitného makléra, pretože je to pre neho veľmi dôležité, ale roboti to nemusia pochopiť.
Tu je Johnova odpoveď:
Áno. Myslím si, že do hry vstupuje niekoľko vecí. Na jednej strane z kvalitatívnej stránky je to niečo, čo si myslím, že musíte skoro zistiť, než sa posuniete príliš ďaleko. V tom zmysle, že je niekedy ľahké vytvoriť tieto back -endy, ktoré analyzujú veľa údajov a vyplivnú niektoré metriky pre jednotlivé umiestnenia a možno vytvoria zoznamy na základe existujúcich vecí. Ale skutočne sa musíte uistiť, že sú to tiež užitočné stránky pre ľudí. Nie je to teda len ako rekompilácia údajov, ktoré už existujú. Takže neviem, napríklad ak vezmete mesto a oni majú 10 realitných kancelárií a je to v podstate rovnakých 10, ktoré sú v telefónnom zozname. Potom je ťažké povedať, že vaša kompilácia prináša niečo jedinečnej hodnoty. Skutočne sa teda uistite, že obsah, ktorý publikujete, je skutočne kvalitný a užitočný. Myslím, že je to skoro ako prvý krok. Pretože tento druh pomáha v priebehu času k rozvoju vašich webových stránok.
Otázka:
Ale ako by ste to naznačili, prepáčte, že vás vyrušujem, myslím tým, ako sa máte, pretože pretože sme si celkom istí, že ide o celkom jedinečný obsah v celom Nemecku, môže to byť po celom svete. Ale ťažko vieme …
Odpoveď:
Áno, myslím, že je to niečo, kde takmer musíte urobiť niečo ako užívateľské štúdie, aby ste zistili, aké je najlepšie UX pre tieto typy stránok, aké informácie ľudia potrebujú a akými spôsobmi môžete poskytnúť istotu, že obsah je správny, že nie ste skreslení tým, že neviem platby alebo čo, že je to skutočne dôveryhodný obsah. Ale to je niečo, čo je z nášho pohľadu takmer ako požiadavka na ďalšie kroky, pretože je možné nechať indexovať veľa stránok a používať rôzne spôsoby. Ak však uznáme, že máte rozsiahlu webovú stránku, a myslíme si, že obsah je celkovo nekvalitný, máte takmer problém s tým, aby ste Googlu povedali, že sme zlepšili kvalitu našich stránok. Zatiaľ čo ak začínate s skutočne kvalitným obsahom, je to skôr otázka výzvy, ako postupom času indexujem viac svojich stránok. Takže to je taká prvá vec, ktorú by som urobil.
A pokiaľ ide o indexovanie viacerých stránok v priebehu času, je to zvyčajne niečo, čo sa deje automaticky, pretože rozpoznáme, že váš web je skutočne hodnotný a skutočne dôležitý. A to je niečo, čo chce svoj čas. A jednu zo stratégií, ktoré sa snažím nepoznať, povzbudzujem ľudí alebo hovorím ľuďom, aby o tom premýšľali, je, že na jednej strane sa môžete rozhodnúť, aké stránky si myslíte, že sú na vašom webe dôležité a ktoré chcete, aby Google zamerajte sa na prostredníctvom vnútorného prepojenia. A pracujete na tom, aby ste sa uistili, že keď poviete, že 90 nie je v súčasnosti indexovaných a 10 je indexovaných, zaistíte, aby aspoň 10 indexovaných stránok bolo skutočne dobrých a pre vás skutočne dôležitých stránok. Aby ste už dostali veľa ľudí, ktorí už chodia na tieto stránky a hovoria, že je to fantastický obsah, možno ho odporúčajú iným ľuďom, prípadne naň odkazujú z iných miest. Ale aspoň tých 10 percent, s ktorými začnete, je niečo, s čím môžete rásť. A potom časom uvidíte, že Google prehľadáva stále viac vašich webových stránok, pretože rozpoznáva, že sú skutočne dobré a dôležité, a že to potom môže viesť k tomu, že na jednej strane budete častejšie prehľadávať existujúce stránky a na druhej strane budete prehľadávať hlbšie na vašom webe, podobne ako viac vrstiev vo vnútornom prepojení a prehĺbení o niečo hlbšie. To je teda vec, ktorá sa v podstate stáva časom algoritmicky. A je to niečo, kde je to niekedy zložité, obzvlášť pri webových stránkach, ako je hádam tá vaša, je na začiatku vytvoriť vnútornú prepojovaciu štruktúru, ktorá sa zameriava na veci, ktoré považujete za dôležité. Pretože sa to veľmi ľahko hovorí, uvediem zoznam všetkých svojich poštových smerovacích čísel v číselnom poradí a Google bude prehľadávať a indexovať všetky tieto stránky, ale možno prvých 10 z týchto stránok, ktoré ste tam prepojili, nie je pre vašu firmu relevantné alebo je ich hodnota veľmi nízka. nízka hodnota pre váš web.
Je to skoro tak, ako by ste mali na začiatku vytvoriť prehľadnejšiu webovú štruktúru a potom v priebehu času, keď uvidíte, že Google na vašom webe robí stále viac, rozširujte ho a rozširujte krok za krokom, kým nedosiahnete typ svojho koncová situácia, v ktorej spoločnosť Google skutočne aktívne indexuje všetok obsah na vašich webových stránkach.
Niektorým z vás to môže poskytnúť lepší pohľad na to, čo Google považuje za kvalitu, z algoritmického hľadiska.
Diskusia na fóre na Komunita YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024