Google tvrdí, že ak chcete zaradiť ďalšie otázky, nesynchronizujte ani znova nezverejňujte obsah
- 9. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
John Mueller z Googlu povedal, že niekedy publikovanie alebo opätovné publikovanie obsahu dáva zmysel, ale nikdy nedáva zmysel, ak sa chcete zoradiť podľa dopytov, pre ktoré sú tieto časti obsahu určené. Povedal ďalej Twitter „Ak je vašim cieľom, aby sa tieto dotazy týkali iba vašich stránok, potom je syndikácia / opätovné publikovanie zlým nápadom.“
Ak to však nie je vašim cieľom, John povedal „ak je vašim cieľom osloviť širšie publikum, choďte do toho“. Ale publikovanie alebo opätovné publikovanie obsahu je definícia duplicitného obsahu, John povedal „ak znova publikujete, potom * je to * duplicitný obsah.“
Tu sú tieto tweety:
Ak znova publikujete, je to * duplicitný obsah. Ak je vašim cieľom osloviť širšie publikum, smelo do toho. Ak je vašim cieľom, aby sa tieto dopyty nachádzali iba na vašich stránkach, publikovanie / opätovné publikovanie je zlý nápad. Vyberte si svoje ciele a vyberte si prácu, ktorá vám ich pomôže dosiahnuť.
– ? John ? (@JohnMu) 6. september 2021
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024