Google tvrdí, že stále nemusíte prepínať Rel Nofollow na Rel Sponzorované

Žiadne komentáre

[ad_1]

Keď spoločnosť Google oznámila nová aktualizácia spamového odkazu, s týmto oznámením nastalo množstvo zmätku. Zmätok bol väčšinou okolo toho, či musíte zmeniť svoje odkazy nofollow na rel = sponzorované pre pridružené alebo podobné odkazy. Odpoveď je nie, nofollow je v poriadku a nebudete mať problémy s používaním programu nofollow namiesto sponzorovaného rel.

Aj keď Google v minulosti povedal, že uprednostňuje používanie rel sponzorovaný pre pridružené odkazy – nemusíš. The zmeny atribútu odkazu nofollow konkrétne povedzme, že atribút nofollow funguje dobre na účely spoločnosti Google, ale spoločnosti by ste robili láskavosť, keby v týchto oblastiach v príslušných oblastiach použila rel sponzorované a rel ugc.

Gary Illyes aj John Mueller z Googlu to nedávno potvrdili na Twitteri týmito tweetmi:

Tak to nestresuj …

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články