Prehľad hľadaných výrazov v službe Google Ads získava viac údajov z dotazov, ale nie všetky

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil že prehľad hľadaných výrazov Google Ads má teraz v priemere 6,5 -krát viac údajov z dopytov ako od tej doby skryť údaje hľadaných výrazov ešte v septembri 2020. Spoločnosť Google uviedla, že „v prehľade hľadaných výrazov pre kampane vo vyhľadávaní a dynamických reklamách vo vyhľadávaní vám dokážeme zobraziť viac dopytov, ktoré spĺňajú naše štandardy ochrany osobných údajov“.

Mysleli sme si, že to príde, keď služba Google Ads na krátku dobu prestaňte skrývať údaje hľadaných výrazov späť asi pred mesiacom.

Google vysvetlil, že „tieto údaje sa teraz budú zobrazovať vo vašich prehľadoch pre dopyty, ktoré ste dostali od 1. februára 2021. Táto aktualizácia vám pomôže identifikovať relevantnejšie témy kľúčových slov a zjednoduší optimalizáciu kópie reklamy, vstupných stránok a ďalších. Tieto metriky budú teraz konzistentnejšie so ostatnými metrikami v službe Google Ads. “

Existuje však výhrada – spoločnosť Google odstráni niektoré z vašich údajov z dopytov, ktoré nespĺňajú požiadavky na ochranu osobných údajov. Spoločnosť Google uviedla, že „ako súčasť nášho trvalého záväzku v oblasti ochrany osobných údajov pracujeme na tom, aby boli naše prahové hodnoty ochrany osobných údajov v rámci Googlu konzistentné. V priebehu niekoľkých nasledujúcich mesiacov uvidíte ďalšie zmeny v našich ďalších nástrojoch vrátane toho, ako nakladáme s historickými údajmi. V Google Ads, znamená to, že historické údaje o dopytoch vo vašom účte, ktoré boli zhromaždené pred 1. septembrom 2020 a nespĺňajú aktuálne prahové hodnoty pre prehľad hľadaných výrazov, budú vo vašich prehľadoch k dispozícii až do 1. februára 2022. “

Nezabudnite si teda tieto údaje stiahnuť čo najskôr, ako budú preč. Ale do budúcna sa zdá, že budeme mať viac údajov, ako sme mali po septembri 2020, ale menej údajov, ako sme mali pred septembrom 2020. George z Search Engine Land sa tomu zaoberal priamo tu.

Ak na niečo z toho používate rozhranie Google Ads API, budete chcieť vidieť zmeny v tomto priamo tu.

Takto to vyjadrila Ginny Marvin z Googlu:

Tu sú niektoré reakcie priemyslu:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články