Google tvrdí, že ak chcete zaradiť ďalšie otázky, nesynchronizujte ani znova nezverejňujte obsah

Žiadne komentáre

[ad_1]

John Mueller z Googlu povedal, že niekedy publikovanie alebo opätovné publikovanie obsahu dáva zmysel, ale nikdy nedáva zmysel, ak sa chcete zoradiť podľa dopytov, pre ktoré sú tieto časti obsahu určené. Povedal ďalej Twitter „Ak je vašim cieľom, aby sa tieto dotazy týkali iba vašich stránok, potom je syndikácia / opätovné publikovanie zlým nápadom.“

Ak to však nie je vašim cieľom, John povedal „ak je vašim cieľom osloviť širšie publikum, choďte do toho“. Ale publikovanie alebo opätovné publikovanie obsahu je definícia duplicitného obsahu, John povedal „ak znova publikujete, potom * je to * duplicitný obsah.“

Tu sú tieto tweety:

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články