Google Merchant Center na presadzovanie jedinečných identifikátorov produktov

Žiadne komentáre

[ad_1]

Google oznámil od 15. septembra 2021 bude Google pri vašich výrobkoch nahraných do služby Google Merchant Center presadzovať správne jedinečné identifikátory produktov (UPI), a to aj v prípade bezplatných záznamov. Google uviedol, že „rozširuje toto presadzovanie a uplatňuje ho na výrobky uvedené v bezplatných záznamoch“.

Spoločnosť Google vysvetlila, že „poskytnutie správnych jedinečných identifikátorov produktov (UPI) pre vaše výrobky zaisťuje, že ich Google rozpozná a môže poskytnúť optimálne skúsenosti zákazníkov“. Niektoré príklady bežných jedinečných identifikátorov produktov (UPI) zahŕňajú globálne obchodné čísla (GTIN), čísla súčiastok výrobcov (MPN) a názvy značiek.

Spoločnosť Google uviedla, že „s cieľom zjednotiť presadzovanie UPI v programoch, konkrétne pri presadzovaní viacerých rôznych produktov, ktoré používajú rovnaký kód GTIN, rozširujeme toto presadzovanie a aplikujeme ho na produkty uvedené vo voľných záznamoch“.

Od zajtra, 15. septembra 2021, sa na výrobky uvedené v bezplatných záznamoch budú vzťahovať nasledujúce vynucovania:

  • Rôzne výrobky, ktoré používajú rovnaký kód GTIN s rovnakými atribútmi variantov, budú považované za nejednoznačné a budú zamietnuté.
  • Medzi atribúty variantov patrí podmienka [condition] a viacnásobné balenie [multipack] pre všetky výrobky, ako aj pre farbu [color] a [size] na odevné výrobky.
  • Ak je skupina výrobkov identifikovaná ako duplikáty, zostane aktívny iba jeden a bude sa môcť zobrazovať vo voľných zoznamoch.

V marci Google presadil dôležitosť jedinečných identifikátorov na výrobky a v apríli začal presadzovať jedinečné MPN.

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články