Experimenty Google Ads už nevyžadujú koncepty

Žiadne komentáre

[ad_1]

Zdá sa, že Google zavádza nový pracovný postup experimentov Google Ads, ktorý znižuje potrebu používať koncepty kampaní. Informoval o tom George Nguyen na adrese Pozemok pre vyhľadávače s pomocou Daria z Marketing O’Clock a zdá sa, že je to niečo, čo Google pomaly zavádza alebo testuje.

George vysvetlil, že inzerenti, ktorí často používajú funkciu experimentov v službe Google Ads, majú pocit, že je veľmi otravné, keď musia najprv vytvoriť koncept. Tento nový pracovný postup eliminuje tento krok, čím je proces menej komplikovaný, čo môže inzerentom ušetriť čas, vysvetlil George.

Nová stránka experimentov Google Ads umožňuje týmto inzerentom používať stránku experimentov v službe Google Ads bez týchto problémov. Na stránke sa nachádza oznámenie s textom „Nová stránka experimentov vám umožňuje vytvárať experimentálne kampane bez vytvorenia konceptu, automaticky synchronizovať zmeny zo základnej kampane so skúšobnou kampaňou a prijímať prispôsobené prehľady na základe cieľov experimentu.“

Páči sa vám táto zmena?

Diskusia na fóre na Twitter.



[ad_2]

Source link

Pozrite si články

Zobraziť všetky články