Experimenty Google Ads už nevyžadujú koncepty
- 6. decembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Zdá sa, že Google zavádza nový pracovný postup experimentov Google Ads, ktorý znižuje potrebu používať koncepty kampaní. Informoval o tom George Nguyen na adrese Pozemok pre vyhľadávače s pomocou Daria z Marketing O’Clock a zdá sa, že je to niečo, čo Google pomaly zavádza alebo testuje.
George vysvetlil, že inzerenti, ktorí často používajú funkciu experimentov v službe Google Ads, majú pocit, že je veľmi otravné, keď musia najprv vytvoriť koncept. Tento nový pracovný postup eliminuje tento krok, čím je proces menej komplikovaný, čo môže inzerentom ušetriť čas, vysvetlil George.
Nová stránka experimentov Google Ads umožňuje týmto inzerentom používať stránku experimentov v službe Google Ads bez týchto problémov. Na stránke sa nachádza oznámenie s textom „Nová stránka experimentov vám umožňuje vytvárať experimentálne kampane bez vytvorenia konceptu, automaticky synchronizovať zmeny zo základnej kampane so skúšobnou kampaňou a prijímať prispôsobené prehľady na základe cieľov experimentu.“
Som za všetko @GoogleAds aktualizovať. V súčasnosti sa zobrazuje iba vo vybraných účtoch. Ale vždy som si myslel, že vytvoriť koncept a potom experiment samostatne bolo trochu zvláštne. #ppcchat pic.twitter.com/9ZOvGGPYas
– Brett Bodofsky (@BrettBodofsky) 16. novembra 2021
Páči sa vám táto zmena?
Diskusia na fóre na Twitter.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Autoumyvárne a upratovanie 21. novembra 2023
- Najlepšie WordPress pliginy za rok 2023 16. augusta 2023
- WordPress a jeho bezpečnosť ako na to ? 13. augusta 2023
- Aké údaje musí obsahovať firemný web? 28. apríla 2023
- Nová nadstavba MIUI 14 príde do týchto jedenástich smartfónov najskôr 18. januára 2023