Google o tom, koľko obsahu pre stránky kategórií
- 6. septembra 2021
- Novinky zo sveta, SEO
[ad_1]
Johna Muellera z Googlu sa opäť pýtali, koľko obsahu by ste mali vložiť na svoje stránky kategórií, či už ide o stránky kategórií elektronického obchodu alebo iné kategórie. Stručne povedané, John povedal „trochu obsahu, ktorý je podľa mňa vždy užitočný“, ale nepreháňajte to s príliš veľkým obsahom.
John povedal: „Nie je to tak, že by ste z toho mali urobiť článok o tomto druhu obsahu.“ Povedal, že niekedy pridanie príliš veľkého množstva obsahu „zriedi“ hodnotu týchto stránok kategórií. John povedal „vyhnite sa tomu, aby ste v spodnej časti svojich stránok našli článok ako Wikipedia“. „Je to niečo, kde môžete poskytnúť trochu kontextu, ale nemusíte hodnotiť každé kľúčové slovo v galaxii,“ dodal. John povedal „to len oslabuje celkový pohľad na tieto stránky, pretože sa ich pokúšame nájsť na jednej strane pre ľudí, ktorí hľadajú danú kategóriu výrobkov, ale tiež nájsť odkazy na jednotlivé produkty“.
Neskôr sa venoval obsahu v hornej časti stránky kategórie oproti vrcholu so slovami „Nemyslím si, že by v tom bol veľký rozdiel“.
Tu je video, kde to povedal na stránkach 14:57:
Tu je prepis:
Stránky kategórií. Obsah v hornej alebo dolnej časti stránky, najmä v prípade, že máte k dispozícii množstvo produktov. Ak škrty v hornej alebo dolnej časti stránky zmenia poradie?
Trochu obsahu je podľa mňa vždy užitočných, ale nie je to tak, že by ste z neho museli urobiť článok o tomto druhu obsahu. Trochu obsahu je teda užitočných v tom zmysle, že máme trochu viac kontextu článkov, ktoré tam počúvate. Takže to vždy dáva trochu zmysel. A to je niečo, čo sme napríklad v prvých dňoch indexovania prvého mobilného telefónu považovali za problematické. Tam, kde by ste na počítači mali nejaký kontext o druhu druhu výrobkov, ktoré máte na stránke kategórie, a v mobilných zariadeniach máte často iba zoznam produktov. V prvých dňoch indexovania mobilných zariadení to bol trochu problém, ale myslím si, že sa to ustálilo.
Čo by som sa pokúsil vyhnúť, je vytvoriť to tak, aby ste v spodnej časti svojich stránok mali článok z Wikipédie. A skutočne je to niečo, kde môžete poskytnúť trochu kontextu, ale nemusíte hodnotiť každé kľúčové slovo v galaxii. Pretože si myslím, že týmto typom stránok kategórií to len zhoršuje celkový pohľad na tieto stránky. Pretože sa ich pokúšame nájsť na jednej strane pre ľudí, ktorí hľadajú danú kategóriu produktov, ale aj nájsť odkazy na jednotlivé produkty. Takže je to trochu tak trochu dobré, ale preháňať to nemá zmysel.
Potom sa vás opýta na umiestnenie tohto obsahu v hornej alebo dolnej časti stránky kategórie.
Nemyslím si, že by tu bol veľký rozdiel, ale domnievam sa, že pravdepodobne tým, že bude kontext hore, nám to trochu uľahčí uchopenie, a tiež veci ako porozumenie nadpisom a podobné veci s pozdravom na stránku to pravdepodobne trochu uľahčuje, ale neviem, či by tam bol merateľný rozdiel.
Toto je téma, ktorou sme sa tu mnohokrát zaoberali Píšete príliš veľa obsahu na svojich stránkach kategórií elektronického obchodu pre Google? a Google: Nevkladajte obsah do spodnej časti stránok kategórie elektronického obchodu.
Glenn Gabe tiež vypracoval vynikajúcu prípadovú štúdiu na túto tému, prečítajte si o tom je to tu.
Diskusia na fóre na Komunita YouTube.
[ad_2]
Source link
Pozrite si články
Zobraziť všetky článkyNajnovšie články
- Podnikáte a ešte nemáte Ochrannú známku (R) – Tu sú Riziká 6. mája 2025
- Čo je cieľová skupina 4. novembra 2024
- Čistenie fasád domov má aj hlbší význam než len krajší vzhľad budovy 12. septembra 2024
- Čo ovplyvňuje chuť vašej elektronickej cigarety? Ako si vybrať ten správny liquid 22. augusta 2024
- Oživujeme tradície: Drevené výrobky pre dnešnú dobu 31. júla 2024